Mô tả công việc
JOB SUMMARY
- Wipe down fitness center machines and remove towels, trash, and debris from fitness center area.
- Maintain an adequate supply of cups and water in recreation area.
- Clean fitness and recreation area restrooms and showers.
- Obtain, fold, and stack towels according to company procedures.
- Distribute lockers and towels to guests.
- Conduct inventory of supplies, materials, and equipment and inform supervisor/manager of low supply items.
- Provide information to guests about available recreation facilities and activities.
- Promote a fun and relaxing atmosphere for guests.
- Promote the rules and regulations of the recreation facility intended for the safety and welfare of guests and members.
- Provide assistance to injured guests until the arrival of emergency medical services.
- Promote the rules and regulations of the recreation facility.
CRITICAL TASKS
Recreation Communication and Coordination
- Provide information to guests about available recreation facilities, activities, lessons, and equipment.
- Promote a fun and relaxing atmosphere for guests in all recreational activities and areas by expressing an upbeat and enthusiastic attitude.
Recreation Equipment and Supplies
- Clean and maintain recreational equipment and supplies.
- Obtain required number of towels from Laundry based on expected daily needs, transport to work area (fitness center, locker room, pool, tennis court), and fold and stack according to company procedures.
- Distribute lockers and towels to guests as requested.
- Conduct inventory of supplies, materials, and equipment and inform supervisor/manager of low supply items.
Recreation and Fitness Area Maintenance
- Wipe down fitness center machines and remove towels, trash, and debris from fitness center area.
- Maintain an adequate supply of cups and water in recreation area (fitness center, locker room, pool, tennis court).
- Clean fitness and recreation area restrooms and showers, including stocking with adequate paper goods and soap, cleaning all surfaces, refilling towels, and emptying trash.
Guest Relations
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
- Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
- Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
Quyền lợi được hưởng
- Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
- Phone allowance, meals allowance and others
- Marriott International Associate discount for Room and F&B
- International work environment.
Yêu cầu công việc
- At least six months to once year-experience at the same position.
- Be able to relocate to Ha Giang City.
Yêu cầu hồ sơ
- Resume
Công Ty TNHH CBRE Việt Nam được nhận định là “đại gia dịch vụ bất động sản” có tiếng trên thị trường. CBRE không chỉ được nhiều chủ đầu tư tin tưởng “chọn mặt gửi vàng”, làm quản lý vận hành các dự án của mình mà đơn vị này còn chuyên cung cấp các báo cáo uy tín và khảo sát chuyên nghiệp về thị trường bất động sản.
CBRE Việt Nam là thành viên của Tập đoàn CBRE – thuộc danh sách 500 công ty hàng đầu thế giới do Fortune và S&P bình chọn, có trụ sở chính tại Los Angeles là công ty kinh doanh dịch vụ bất động sản lớn nhất thế giới (tính theo doanh thu năm 2019).
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Du lich
- Câu lạc bộ
- Team building
- Thể thao
- Nghệ thuật
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: CBRE Việt Nam giành được giải thưởng Asia Pacific Property 2016
- 2014: Đạt giải Nhất về tư vấn bất động sản tại South East Asia Awards
- 2008: Đạt giải thưởng Rồng Vàng từ Thời báo Kinh tế Việt Nam
- 2003: Công ty CBRE Việt Nam chính thức được thành lập
Mission
Sứ mệnh của chúng tôi là hiện thực hóa tiềm năng của khách hàng, chuyên gia và đối tác bằng cách xây dựng các giải pháp bất động sản tương lai.
Review CBRE Việt Nam
Cơ hội phát triển bản thân cao
Chuyên viên tư vấn
Không đề xuất