Mô tả công việc
- Continuously keeping up-to-date with technological development and improved ways of working and suggesting those to team members and managers.
- Assist with arranging media visits and handling of media at the resort.
- Responsible for the in-house point-of-sale materials and collateral such as brochures, presentations, monthly promotional posters, banners and leaflets, and ad-hoc announcement posters.
- Update and improve website, social channels with content where appropriate.
- Actively identify and engage influencers to share content about the property with their followers to drive awareness for the resort.
- Develop press releases for the resort and communicate to media through pitching.
- Maintain and actively update media database.
- Perform other ad-hoc duties - unexpected moments which may be assigned by management when we have to pull together to get a task done.
Quyền lợi được hưởng
- Free staff accommodation and 3 meals
- Reimburse flight ticket (or bus ticket)
- Allowance for home visit 1 time/year
- Activity: Birthday Party, Year End Party…
- Other benefit arrcording to company policy and Law Labor
- Details will be discussed at the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
- Proven experience in digital marketing, preferably in the hospitality or tourism industry.
- Strong understanding of SEO, SEM, and analytics tools (e.g., Google Analytics).
- Excellent written and verbal communication skills.
- Good communication in English.
- Proficiency in social media management tools and graphic design software.
- Creative thinker with a passion for travel and hospitality.
Yêu cầu hồ sơ
Thành lập vào ngày 26 tháng 07 năm 2001 và chính thức đi vào hoạt động từ năm 2004. Sau nhiều năm hoạt động, Công ty TNHH thực phẩm Đông Đô đã không ngừng phát triển lớn mạnh để trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam với vị trí vững chắc trên thị trường, chuyên phân phối các mặt hàng thực phẩm đông lạnh có chất lượng và dinh dưỡng cao.
Hướng đến mục tiêu phát triển bền vững, Đôi Đũa Vàng liên tục thấu hiểu mong muốn của khách hàng, thay đổi và cải tiến về công nghệ đưa đến thị trường những dòng sản phẩm hoàn hảo nhất
“Trở thành doanh nghiệp chế biến và cung cấp thực phẩm hàng đầu Việt Nam, có đủ năng lực quản trị để thích ứng với quá trình toàn cầu hóa.