Các phòng ban đang tuyển dụng tại Crossian

Marketing/ Truyền thông
Công nghệ thông tin
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Crossian

Cập nhật 09/10/2025 07:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Công Nghệ Và Giải Pháp Phần Mềm Crossian
Junior Customer Support Officer – Email Team
Crossian 3.8★
40 đánh giá 161 việc làm 11 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 400 - 570 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/02/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 1, Pax Sky, 63-65 Ngô Thì Nhậm, Phường Phạm Đình Hổ, Quận Hai Bà Trưng, TP Hà Nội, Việt Nam

Các Phúc Lợi Dành Cho Bạn

Competitive salary; Full salary during probation
Global health insurance package
Career Path: Devote, learn, and grow to become a Project Manager or Product Owner

Mô Tả Công Việc

ABOUT THE ROLE
Crossian is a high-growth technology-driven e-commerce business. Behind our success is our people. As a start-up formed in 2020, we have created a fast-paced and dynamic environment, enabling our people to reach a cumulative average growth rate of over 400% in just under 3 years. Our mission now is to build direct-to-consumer brands and increase customer LTV.

We are looking for a customer-centric agent with extensive communication skills and a deep understanding of customer satisfaction insights. You will build strong and long-lasting relationships with our customers and your efforts will drive customer satisfaction, happiness, growth and bring added value to the organization.

This role is perfect for you if you are a self-starter, have at least 1 year of experience in customer service backed by proven tracked record implementing top notch customer service programs, policies and processes.

WHAT YOU WILL DO
- Answer and address a high volume of incoming email or chat inquiries related to product issues, sales policies, and order status in a professional and courteous manner
- Provide exceptional levels of customer satisfaction by demonstrating patience and empathy towards customers from diverse cultures and backgrounds in the US
- Identify and escalate issues to higher-level management when necessary
- Collaborate with the sales and fulfillment teams to inform customers of delayed supplies or issues hindering on-time fulfillment and suggest item substitutions when necessary
- Adhere to performance metrics to meet service level expectations and assigned KPIs
- Participate in constructive quality feedback sessions with managers to enhance performance

Yêu Cầu Công Việc

WHAT WE ARE LOOKING FOR
- Bachelor Degree or Equivalent
- Proficient in English listening, verbal, and written communication skills. IELTS above 6.5 or equivalent
- Have at least 1 year of experience in customer service support; preference given to candidates from customer-facing sectors or with experience in a start-up environment
- Have sought knowledge of customer service practices and principles
- Customer relationship management experience is strongly desired
- Experience with support applications like Freshdesk, Zendesk, Teamsupport is nice to have
- Ability to handle the stressful situation and establish rapport with the client
- Ability to present yourself and the company in a professional manner

WHAT YOU CAN EXPECT
At Crossian, our people are the key to our success. We believe in creating an attractive total compensation package (TCP) that not only retains employees but allows them to excel in their profession. These include:

- Competitive salary (Upto 14M VND)
- Full salary during probation
-12 days work-from-home & 12 days of paid annual leave
- Global health insurance package for yourself and annual health checkup
- Guaranteed 13th month salary
- Quarterly bonus & Year-end bonus as part of our profit sharing program
- A Pantry & a Crossian Cafe stocked with goodies, ready to serve
- Lots of other company benefits container including 5* annual Summer Summit, budget for frequent team building activities and other monthly / quarterly / annual company events
- General company T&D Program + dedicated T&D budget for managers
- Other benefits container in accordance to Company's Policy and Vietnam Labor Laws

Please note that we appreciate all applicants for their interest; however, only those candidates selected for interviews will be contacted.
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 1, Pax Sky, 63-65 Ngô Thì Nhậm, Phường Phạm Đình Hổ, Quận Hai Bà Trưng, TP Hà Nội, Việt Nam

Crossian là một doanh nghiệp thương mại điện tử dựa trên công nghệ có tốc độ tăng trưởng cao. Đằng sau sự thành công của chúng tôi là con người của chúng tôi. Là một công ty khởi nghiệp được thành lập vào năm 2020, chúng tôi đã tạo ra một môi trường năng động và có nhịp độ nhanh, cho phép mọi người của chúng tôi đạt được tốc độ CAGR chung trên 400% chỉ trong vòng chưa đầy 3 năm. Sứ mệnh của chúng tôi hiện nay là xây dựng thương hiệu DTC và tăng LTV của khách hàng bằng cách cung cấp các sản phẩm có giá trị tốt nhất được hỗ trợ bởi các chính sách dịch vụ khách hàng vô nghĩa vì Lấy khách hàng làm trung tâm là giá trị cốt lõi của chúng tôi.

Chính sách bảo hiểm

  • Gói bảo hiểm sức khỏe toàn cầu
  • Các quyền lợi khác theo Chính sách Công ty và Luật Lao động Việt Nam
     

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty 
  • Chuyến đi công ty hàng năm (ngân sách lên tới $1200), xây dựng nhóm (120$/năm), các sự kiện/hoạt động gắn kết
     

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2020
  • Ngày hoạt động: 16/07/2020

Mission

  • CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ VÀ GIẢI PHÁP PHẦN MỀM CROSSIAN VIỆT NAM quyết tâm phát triển và đem đến những sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao nhất cho khách hàng. Chúng tôi luôn nỗ lực và sáng tạo để phục vụ các nhu cầu của khách hàng, giúp đỡ khách hàng trong quá trình sử dụng dịch vụ của chúng tôi.

Review Crossian

3.8
40 review

Review Highlights

Cập nhật 20/02/2025

Ưu điểm

  • Làm việc khá hardcore nên được đảm nhiệm nhiều tasks, giúp grow tốt hơn đối với newbie (324 reviews)
  • Bonus cuối năm khá cao (235 reviews)
  • Công ty start-up nên học hỏi được nhiều (276 reviews)
  • Công ty trả lương đầy đủ đúng hạn, lại còn chia 2 khoản từ công ty Việt Nam và công ty Mỹ (342 reviews)

Nhược điểm

  • Làm việc khá áp lực, phải OT nhiều (312 reviews)
  • Nhiều quy định (có thể khiến nhân viên mới cảm thấy) ngặt nghèo (376 reviews)
  • Môi trường khởi nghiệp nên có nhiều việc phải làm gấp ( 409 reviews)

02/10/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Mức thu nhập khủng, pantry luôn đầy ắp đồ ăn (IT)

30/09/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Chế độ, con người đều tốt, mọi thứ minh bạch (IT)

02/10/2025
Nhân viên tại Hà Nội

Đồng nghiệp khá nice, supportive, có cạnh tranh nhưng ít drama (IT)

Những nghề phổ biến tại Crossian

Bạn làm việc tại Crossian? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Crossian

Crossian

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo