Future Media ★ 1.4

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Sản xuất / Vận hành sản xuất
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Future Media

Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Buôn bán/ Kinh doanh
Giáo dục
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Future Media

Cập nhật 08/03/2025 14:06
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH đầu tư công nghệ Future Media
Officer, Digital Marketing Technology Stack (40000579)
Future Media 1.4★
17 đánh giá 43 việc làm 12 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
  • The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
  • The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.

Key Accountabilities (1)
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences

  • Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
  • Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
  • Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
  • Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.

Key Accountabilities (2)
Performance Analytics

  • Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
  • Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
  • Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
  • Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.

Key Accountabilities (3)
Audience Management

  • Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
  • Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
  • Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
  • Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.

Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
  • In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
  • Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
  • Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
  • SQL syntax, Logical/Conditional Operation
  • Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.

Qualification

  • Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.

Success Profile - Culture Fit (Core Values)
Customer Centricity

Innovation and Creativeness

Collaboration For Common Objectives

Self-development

Work Efficiency

Success Profile - Personal Attributes
  • Integrity, modest
  • Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
  • Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
  • Persuasive, Unconventional & Forward Thinking

Location

Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi

Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Toà nhà SDU, 163 đường Trần Phú, Phường Văn Quán, Quận Hà Đông, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Future Media đang có thế mạnh sản xuất các video, phim hoạt hình về chủ đề giáo dục, giải trí tại các nền tảng YouTube, Facebook, Tiktok trên thị trường quốc tế. Future Media khởi đầu là một đơn vị sản xuất nội dung nhỏ trên YouTube, chưa có vốn, chưa có kinh nghiệm; các sản phẩm của chúng tôi chủ yếu khai thác nội dung trên Youtube. Qua thời gian, Future Media luôn thể hiện sự kiên trì, nỗ lực học hỏi, phát triển, làm việc có hệ thống và không ngừng cải tiến chất lượng nội dung, cùng sự đột phá về tư duy – dám nghĩ lớn làm, Thay đổi để bứt phá chinh phục những tiêu chuẩn khắt khe về chất lượng của những thị trường tiêu chuẩn cao và mở rộng ra toàn thế giới.


Review Future Media

1.4
17 review

20/08/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Lương thưởng thấp, đồng nghiệp không thân thiện (CTT)

20/10/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty có văn hoá tăng ca nhưng không lương, chế độ/chính sách/cơ cấu thay đổi liên tục (CTT)

20/11/2024
Nhân viên tại Hà Nội

Mình thấy đây là 1 môi trường đáng để trải nghiệm thử (CTT)

Những nghề phổ biến tại Future Media

Bạn làm việc tại Future Media? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Future Media

Future Media

Click để đánh giá