Việc làm INCOM

Cập nhật 06/12/2024 20:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI VÀ CHĂM SÓC SỨC KHỎE INCOM VIỆT NAM
Talent Acquisition Specialist
INCOM
41 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 14 - 17 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. ​Job Summary

  • We’re looking for a Talent Acquisition Specialist who is responsible for sourcing, attracting, interviewing, hiring and onboarding employees in a company. They factor in the long-term goals of an organization and acknowledge that people play a huge role in a company’s future successes.
  • The Talent Acquisition Specialist is also responsible for ensuring that current employees are satisfied in their positions and promoting a company’s brand through recruitment initiatives and events. Put simply, the Talent Acquisition Specialist has the organizational task of finding the most suitable person for the job.

2. ​​What you’ll do

  • Forecast quarterly and annual hiring needs by department (especially sparse position).
  • Coordinate with hiring managers to identify staffing needs in different areas and departments.
  • Determine selection criteria for candidates by liaising with managers and other members of staff.
  • Create job descriptions and interview questions that reflect the requirements for each position.
  • Sourcing potential candidates through online channels (e.g. social platforms and professional networks).
  • Plan interview and selection procedures, including screening calls, assessments, and in-person interviews.
  • Assess candidates’ information, including C.Vs., portfolios and references.
  • Checking References.
  • Lead employer branding initiatives (Career Page, job fairs and recruitment events) to build a strong candidate pipeline.
  • Keep records of all materials used for recruitment, including interview notes and related paperwork, to share with key stakeholders.
  • Foster long-term relationships with past applicants and potential candidates.
  • Deal with vendors to have the best price and quality of services (headhunt, job board...)
  • Other assignments from Line Manager as monthly report (time to hire; time to fill; cost per hire…), ad-hoc task.

3. Why You'll Love Working Here

  • Competitive packages.
  • Room to grow professionally, sponsorship for learning & development of related skills.
  • Salary review 2 times/year.
  • Parking fee & Lunch allowance.
  • Enjoy a variety of corporate events, from sports competitions, monthly birthday parties, team building to New Year party, company trip etc.
  • Flat, open and fast-paced environment where every idea is welcomed.

Yêu Cầu Công Việc

1. Skills and Qualifications

  • Good English communication skills are a strong advantage (English level IELTS 5.5 – 6.0 or equivalent)
  • Bachelor's Degree in Human Resources Management, communications, marketing, business or similar.
  • Knowledge with full-cycle recruiting, using various interview techniques and evaluation methods.
  • A keen understanding of the requirements for each role in the company.
  • Proficiency in documenting processes and keeping up with industry trends.
  • Excellent interpersonal and communication skills.
  • Preference will be given to candidates with experience in recruiting foreign workers.

2. Preferred Qualifications

  • Certification obtained from the HR Certification Institute would be advantageous.
  • Knowledge in using LinkedIn Talent Solutions to proactively source candidates.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Số 699 Nguyễn Kiệm, Phường 3, Quận Gò Vấp, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Thời gian thử việc: 2 Month
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Thời gian làm việc: Monday-Friday (From 08:30 to 17:30) và Saturday Morning (online)
  • Lương: 14 Tr - 17 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH  Đầu Tư Thương Mại & Chăm sóc sức khỏe INCOM Việt Nam được thành lập từ năm 2016, với quy mô hơn 100 cán bộ nhân viên văn phòng Bắc – Nam. Chúng tôi tự hào là một trong những nhà phân phối ghế massage và các thiết bị chăm sóc sức khỏe chất lượng, uy tín hàng đầu tại Việt Nam

-  Suốt quá trình hình thành và phát triển, với phương châm tìm kiếm chất lượng cuộc sống cao hơn cho toàn xã hội, chúng tôi không chỉ mong muốn làm hài lòng khách hàng, người tiêu dùng trực tiếp sản phẩm, dịch vụ của công ty, mà còn sẵn sàng sẻ chia cùng toàn thể cán bộ nhân viên những lợi ích thiết thực.

-  Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên phù hợp với mong muốn hợp tác lâu dài, bền vững vì sự phát triển của công ty và của chính bạn

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2016

Mission

  • Tầm Nhìn: Trở thành chuyên gia phân phối thiết bị y tế & chăm sóc sức khoẻ gia đình, tiên phong cung cấp Giải pháp chăm sóc sức khoẻ toàn diện chất lượng hàng đầu thế giới (từ Nhật Bản và Mỹ), uy tín số 1 về dịch vụ khách hàng “trung thực, tôn trọng cam kết” theo phong cách Nhật Bản.

  • Sứ Mệnh: “Vì một cuộc sống khoẻ mạnh và hạnh phúc hơn cho người dân Việt"

Những nghề phổ biến tại INCOM

Bạn làm việc tại INCOM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INCOM

INCOM

Click để đánh giá