TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.
Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
CÔNG TY TNHH DE HEUS trực thuộc tập đoàn De Heus, chuyên sản xuất thức ăn chăn nuôi chất lượng cao cho gia súc, gia cầm và thủy sản, hiện có 9 nhà máy và hệ thống các kho trung chuyển hoạt động trên khắp cả nước.
Với 9 nhà máy tại Việt Nam, De Heus đang khẳng định thương hiệu của mình và hiện tại De Heus đang nằm trong top 3 các công ty sản xuất thức ăn lớn nhất tại đây. Sự kiện De Heus đạt 1 Triệu Tấn tổng sản lượng tiêu thụ TACN trong năm 2016, đánh dấu cột mốc phát triển vượt bậc của De Heus Việt Nam, cũng như khẳng định chất lượng và sự tín nhiệm của thị trường đối với một thương hiệu TACN chỉ mới có mặt tại thị trường Việt Nam từ năm 2009.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe (Bảo hiểm Generali care 24/24)
- Được đóng BHXH, BHYT, BH thất nghiệp theo quy định của nhà nước.
Các hoạt động ngoại khóa
- Ngày hội gia đình
- Du lịch hàng năm
- Year End Party
- Team Building
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Thành lập Công ty TNHH De Heus; Mua lại nhà máy ở Bình Dương và Hải Phòng
- Năm 2009, Lần đầu tiên tung ra sản phẩm tại thị trường Việt Nam
- Năm 2010, Khởi công xây dựng nhà máy thức ăn gia súc tại Đồng Nai
- Năm 2011, Tham gia thị trường thức ăn Thủy sản VN; Mở rộng nhà máy Vĩnh Long
- Năm 2011, Xuất khẩu sp sang Campuchia; Nâng công suất lên 100.000 tấn/năm
- Năm 2012, Khánh thành Nhà máy mới đầu tiên tại Đồng Nai
- Năm 2013, Khánh thành giai đoạn II nhà máy Thức Ăn Thủy Sản VL
- Năm 2013, Xuất khẩu sản phẩm sang thị trường Philippines và Myanmar
- Năm 2015, Khánh thành nhà máy tại Bình Định và Vĩnh Phúc; Khởi công nhà máy ở Myanmar
- Năm 2016, Khánh thành Nhà máy De Heus Myanmar
Mission
Tiếp tục duy trì De Heus là tập đoàn gia đình trong lĩnh vực dinh dưỡng động vật và đóng góp nhiều hơn vào việc sản xuất và chăn nuôi bền vững. De Heus hỗ trợ người chăn nuôi phát triển bằng cách liên tục cải tiến công nghệ và hiệu quả thức ăn chăn nuôi, minh bạch và hợp tác trong toàn bộ chuỗi sản xuất thực phẩm.
Review CÔNG TY TNHH DE HEUS
Năng suất và căng thẳng.
Lương thấp hơn các CTY chăn nuôi khác.luong người vô sau cao hơn người trước làm việc trong hd.sếp độc tài.
Bận rộn và thú vị.