Mô tả công việc
Join us in the heart of District 7, Ho Chi Minh City, at our exquisite office in one of the city's most prestigious buildings.
As a customer service staff, you'll bask in the modern beauty of our workspace, collaborate with a dynamic and creative team, and enjoy the guidance of exceptional leaders, making each day a rewarding journey.
- Answer questions from customers by chatting, emailing, and/or talking on the phone.
- Work with clients who have complaints, orders, or require information about services purchased from the company while maintaining a positive attitude and calmly responding.
- Cooperate with other staff to solve problems.
- Follow communication procedures, guidelines, and policies.
- Listen and resolve customers’ concerns, issues, and questions to your best ability.
- Prepare customer reports by gathering data collected during customer interactions.
- Refer issues and questions to managers if necessary.
WORKING TIME:
- 5 night working shifts a week. From 8PM to 5AM. (Night shift will have 30% salary bonus per hour from 10PM-5AM, by law.)
- 1 hour of break in any time of the shift.
- You will have TWO random days off/week, this will be decided by the company.
Yêu cầu công việc
- Excellent English communication, speaking confidently and fluently (Clear voice).
- Having at least 1 year of experience in related fields.
- Proactive, helpful, and willing to learn.
- Must work in the office. (No remote and hybrid option)
Quyền lợi được hưởng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Thương Mại Và Bất Động Sản Đăng Khoa
Các Lĩnh Vực Chủ Yếu Của Công Ty Đang Hoạt Động:
1: Môi giới cho thuê bất động sản: Văn Phòng, Nhà Mặt Phố, Khách Sạn, Căn Hộ, Chân Đế Tòa Nhà, Tòa Nhà Văn Phòng……
2: Đầu tư, quản lý đầu tư và vận hành Bất Động Sản.
3: Khối chuyên căn hộ cao cấp cho người nước ngoài và người Việt Nam.
4. Cung cấp cơm văn phòng ship cao cấp
5: Hoạt động lĩnh vực thể thao điện tử, cyber game, bi-a quy mô lớn và chuyên nghiệp.