Việc làm Bất Động Sản Đăng Khoa

Cập nhật 03/10/2024 22:17
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Dịch Vụ Thương Mại Và Bất Động Sản Đăng Khoa
Senior Client Engagement - HCM - TA050
Bất Động Sản Đăng Khoa
36 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 27/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  1. Customer Insight Analysis:
  • Conduct in-depth research on the behaviors, needs, and trends of priority customers through online surveys, customer data, and market research.
  • Propose strategies to develop services and products that cater to the needs of high-net-worth customer segments.
  1. Multi-channel Customer Communication:
  • Develop and execute multi-channel communication plans, including direct marketing (traditional and digital), direct sales channels, cross-platform advertising, and press releases, tailored to specific priority customer programs.
  • Collaborate with relevant departments to create content and visuals that resonate with the priority customer segment, implement and monitor performance, report results, and propose improvement solutions.
  • Manage and control brand image through direct content, mobile banking apps, websites, branch networks, and nationwide Priority Customer Centers.
  1. Digitalization of Priority Customer Services:
  • Develop and implement a digital customer journey for banking services to enhance the priority customer experience through various transaction and online communication channels.
  • Propose improvements to the customer experience and digital solutions to enhance service quality.
  1. Customer Experience Management at Events:
  • Develop customer experience scenarios for offline and online events.
  • Implement plans to internal units and oversee the execution of customer care activities before, during, and after events.
  1. Annual Priority Customer Care Programs:
  • Develop a budget plan, ideate activities, and determine annual priority customer gifts.
  • Implement and control the quality of program activities.
  • Conduct customer experience surveys and evaluate implementation results.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Finance, or related fields.
  • At least 3-5 years of experience in banking, digital marketing, or high-net-worth customer management.
  • Experience in implementing digital marketing campaigns and managing high-net-worth customer segments.
  • Skills in market analysis, customer insight, and strategy development.
  • In-depth understanding of digital trends in the finance and banking industry.
  • Excellent communication, self-learning, project management, and teamwork skill

Benefits:

  • Competitive salary 
  • 13th month salary, year-end bonus… (following Bank‘s policy) 
  • 16 annual leave days.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Dịch Vụ Thương Mại Và Bất Động Sản Đăng Khoa
Bất Động Sản Đăng Khoa Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 269 Tôn Đức Thắng, Phường Hàng Bột, Quận Đống Đa

Công Ty TNHH Dịch Vụ Thương Mại Và Bất Động Sản Đăng Khoa

 Các Lĩnh Vực Chủ Yếu Của Công Ty Đang Hoạt Động:

1: Môi giới cho thuê bất động sản: Văn Phòng, Nhà Mặt Phố, Khách Sạn, Căn Hộ, Chân Đế Tòa Nhà, Tòa Nhà Văn Phòng…… 

2: Đầu tư, quản lý đầu tư và vận hành Bất Động Sản. 

3: Khối chuyên căn hộ cao cấp cho người nước ngoài và người Việt Nam. 

4. Cung cấp cơm văn phòng ship cao cấp 

5: Hoạt động lĩnh vực thể thao điện tử, cyber game, bi-a quy mô lớn và chuyên nghiệp.

Những nghề phổ biến tại Bất Động Sản Đăng Khoa

Bạn làm việc tại Bất Động Sản Đăng Khoa? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bất Động Sản Đăng Khoa

Bất Động Sản Đăng Khoa

Click để đánh giá