Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
General responsibilities:
- Planning, executing & monitoring maintenance and improvement activities in the following areas: processing hall, end of line area, and external auxiliary equipment;
- Build team capacity to achieve overall department and plant objectives, and ensure maintenance activities comply with ISO, OHSAS and HACCP management systems and MESS;
Main duties:
- People: Lead, train and develop people to achieve group objectives, enrich their skills and knowledge. Responsible for professional and personal development and career planning for all his subordinates to maintain the continuity and meet the business growth.
- Maintenance: Enable high performance Operations, providing assets' Maintenance according to the PeMM (PepsiCo Maintenance Methodology). Support and contribute to have a proper spare part management and planned maintenance (PM) in assigned area.
- Budget Management: Built the maintenance budget, ensuring justification, request, implementation, reporting and tracking in line with PeMM.
- Energy/Water/EHS Management. Ensure optimum energy/water consumption at factory level, by implementing proper maintenance & improvement activities to the factory assets and respecting SHE policies.
- Process Optimization: Drive innovation & improvement project in assigned area, initiating/coordinating implementation of new processes/technologies with relevant BU Engineering.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
- Minimum 3 years of experience in a technical field such as Mechanical Engineering, preferably within the food, FMCG manufacturing, or consumer goods industries. Relevant positions include Engineer Supervisor, Mechanical Supervisor, Industrial Services, Maintenance & Improvement, or Mechanical Engineer, among others.
- Recommendation to have participated in a Maintenance and/or Fixed Assets Maintenance responsibilities, including the preparation, definition, control and follow up of maintenance budgets.
- Personnel Supervisory experience (with technical teams, Mechanical and Electrical (contractors, suppliers, or other 3rd parties)
- Participation in multi-disciplinary teams aiming to process or packing optimization.
- Work following defined indicators/Objectives, and proactively tracking them.
- Assets Management and Planning, including M&I and decision support and reporting tools in maintenance system, and the requirements to ensure good quality information.
- Food processing plants and technologies (Maintenance and Utilities), food safety, hygienic engineering .
- Basic understanding of Electricity, Control and Automation
- Technical Instructions & Guidelines Management System
- Good understanding of project management.
- TPM implementation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.