Mô tả công việc
Job brief
We are looking for a Restaurant Assistant Manager to ensure all daily activities run smoothly and efficiently.
Restaurant Assistant Manager responsibilities include ordering kitchen utensils and equipment based on our needs, managing contracts and payroll and supervising restaurant staff performance. To be successful in this role, you should be familiar with restaurant operations and have a good understanding of what makes a great customer service. You should also be available to work within opening hours, including weekends and holidays.
Ultimately, you will help minimize operating costs, boost our employee retention and deliver a positive dining experience for our guests.
Report to: Restaurant Manager
Job brief
1. ADMINISTRATION PROCEDURES
• Operating the restaurant according to the company's standards.
• Ensure restaurant operations comply with licensing and safety regulations.
• Proposing a plan to attract traffic.
• Updating customer data, being attractive more returning customers.
• Working with suppliers (spirits, wines,...) and purchasing dept for ordering process.
2. DAILY OPERATION
• Monitoring all restaurant activities taking place, including cleaning, maintenance,...
• Handling customer complaints with the motto of always giving priority to customers.
• Interaction with customers, create regular customer data, keep them posted for any news about promotions, events,...making good relationships with our customers.
• Monitoring and supervising all employees in the team about SOP
• Participating in inventory bar, ops,... adjust par level depending on the situation, ensuring optimization of raw material costs and other costs.
3. HUMAN RESOURCES
• Making roster and job assignment to employees, ensure running OPS smooth and well organized.
• Recording the AL, PO, OT, ... based on the company policy issued, work with accountants to align payroll for employees.
• Participating in recruiting personnel for the operation.
• Participating in employee training from skills, knowledge, SOP, upsell skills, customer interaction skills, ... or based on the company's training document
• Evaluating staff’s performance monthly by testing knowledge, reviewing their performance in the past of month, since then to upgrade the service to outstanding services.
4. OTHER
• Participating in giving ideas and marketing strategies for the restaurant, coordinate with the marketing department to organize events, promotions,...
• Collaborate with the kitchen and bar to find the upgrade or change the dish accordingly.
• Looking for some event sponsors from brand suppliers to attract more traffic and minimize costs.
Quyền lợi được hưởng
Benefits
- BENEFITS FULL-TIME EMPLOYEE
- Working time 8 hours/day, 1 day off/week
• Uniform and Duty meals provided by the Company
• Insurance followed based on Labor Law
• Associated discount for F&B consumption
• Working in dynamic environment with a fusion of Restaurant, Bar, Café in an international standards
Yêu cầu công việc
• Work experience as a Restaurant Assistant Manager or similar role in the hospitality industry
• Demonstrated ability to interact with customers, employees
• Alcohol awareness certification and/or food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
• Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
• Familiarity with restaurant management software
• Communication and team management abilities
• Availability to work within opening hours (e.g. evenings, holidays, weekends)
• Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or related field.
• 3 years related experience, including supervisory experience, or an equivalent combination of education and experiences
Yêu cầu hồ sơ
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.