ABOUT US
- Company’s industry: Provides HR services such as recruitment services, payroll services, attendance automation, company platform services and other HR outsourcing services.
- Working location: Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh
- Working time: 8:45 am – 5:45 pm from Monday to Friday
- Report to: Country manager
BENEFITS:
- Paid social insurance with full salary from the probationary period
- Probation: 2 months
- 13th month salary
- 12 annual leave + 1 day for birthday + Christmas day
JOB DESCRIPTION:
Service Delivery (40%)
- Creatively crystallize scope of HR services and business models for strong value proposition to clients
- Proactively market and sell the services and see through the implementation and deliverables
- Provide guidance and ensure client’s HR policies and practices fully complied with local labor ordinance and other related rules and regulations
- Conduct HR related analysis, develop reports and present insights to clients.
- Build strong client relationships and drive business revenue and profitability.
- Monitor strategy implementation and make necessary adjustments.s
HR & Admin (60%)
- Conduct meetings with business units to understand and address their HR needs.
- Develop HR solutions, programs, and policies based on business needs.
- Manage end-to-end recruitment processes.
- Provide HR guidance to line management and ensure legal compliance.
- Improve employee engagement, morale, productivity, and retention.
- Work closely with management and employees to improve work engagement, build morale, and increase productivity and retention.
- Provide HR policy guidance and interpretation.
- Assist international employees with expatriate assignments.
REQUIREMENTS
- Relevant degree in Human Resource Management or equivalent with at least 4 years working experience as an HR Generalist/HR Business Partner.
- Ability to multi-task in a fast-paced, dynamic work environment to meet deadlines.
- Strong drive to create a positive work culture/environment and ensure a high level of employee engagement.
- Track record of strong stakeholder management/partnerships with middle and senior management within dynamic, fast-paced organisations. Strong communication skills are necessary.
- Fluency in English is mandatory, fluency in another APAC language is advantageous.
- Experience in Talent Acquisition (especially tech talents) is a strong plus.
- Experience in using HRIS, or related HR systems is a plus.
- Experience in Talent Management, such as developing talent programs (selection, engagement and development) is a plus.
HOW TO APPLY
Please send your CV to [email protected]
For further information, please contact Ms Trang - 0778890510 (Zalo/Call)
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.