Mô tả công việc
Monitor stock levels (safety stock) in order to highlight minimum and excess levels and therefore prevent part shortages.
Monitor and maintain stock accuracy by ensuring the physical stock is in line with the warehouse management system and ensure all stock movements are recorded to ensure accuracy.
Supervise the warehouse team and manage day to day warehouse operations.
Supervise and control order picking, goods in, goods out operations to ensure accuracy with minimum handling and stock damage.
Ensure security of warehouse environment and maintain access control, ensuring 5S, and HSE&S housekeeping standards are maintained at all times.
Ensure that all relevant procedures and processes are followed and adhered to in line with the company's procedures and requirements.
Other tasks assigned by the BOD
Monitor and maintain stock accuracy by ensuring the physical stock is in line with the warehouse management system and ensure all stock movements are recorded to ensure accuracy.
Supervise the warehouse team and manage day to day warehouse operations.
Supervise and control order picking, goods in, goods out operations to ensure accuracy with minimum handling and stock damage.
Ensure security of warehouse environment and maintain access control, ensuring 5S, and HSE&S housekeeping standards are maintained at all times.
Ensure that all relevant procedures and processes are followed and adhered to in line with the company's procedures and requirements.
Other tasks assigned by the BOD
Yêu cầu công việc
Important requirement: Knowledge and years of experience in Logistics, Warehouse / Inventory Management.
Education in Economic or Industrial management
Fluency in English (speaking, writing, reading)
Over 3 years working experience with staff responsibility in a similar position
Good supervisory, management and networking capabilities.
Proficient interpretation skills for figures, statistics, regulations and policies.
Ability to investigate, document, and maintain records accurately.
Be reliable and trustworthy
Good organizational skills and ability to pay attention to detail
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.