Việc làm Thương mại MESA

Cập nhật 20/12/2024 13:42
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA
Senior Resort Host/ Giám sát tiền sảnh
Thương mại MESA
92 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 16/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/02/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Lộc - Huế

Mô tả công việc

1. Monitors rooms status and discrepancies

2. Assists subordinates during peak hours.

3. Conduces daily briefing.

4. Monitors guest registration cards ensuring that staffs adhere to the standard required and “Guest Profile” data key-in standard.

5. Checks and updates room status with Housekeeping on an on going daily basis.

6. Ensures cashiers check-out folios are correct, ensuring that the various types of vouchers are attached.

7. Ensures that the Lost Interface folio has been cleared daily.

8. Monitors all arriving guest through guest Arrival List ensuring that the rates, set-up, and guest requirements are all following-up.

9. Ensures the strict control of room & safety box keys.

10. Ensures that all guests are pre-registered.

11. Ensures the efficient operation of all Front Office departments at night

12. Ensures that the Log Book of all shifts are up-to-date and briefed to all staff.

13. Handles all Front Office filing system and ensure that all document are up-date.

14. Ensures proper flow and operational coordination of transporting check-in guest to their villas and departing guests to the Cashier for check-out.

15. Controls the VAT check are printed out after the folio is closed.

16. Ensures that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name tag at all times.

17. Assist in the building of and efficient team of employees by taking and active interest in their welfare, safety, training and development.

18. Ensures that all employees have a complete understanding of, and adhere to the hotel’s policy and procedures.

19. Conducts training courses for new employees, and regular “refresher” courses for newly hired and existing employees as well as all trainees.

20. Ensures that all employees have been trained according to all Mini-SOP. Keep all record and summit to Training Department.

21. Ensures that all departmental reports and correspondence are completed punctually and accurately.

22. Evaluates staff performance when required.

23. Monitors staff attendance and staff scheduling and ensures that the manpower is match with the daily working load, base on daily activities.

24. Responds to any changes as dictated by the hotel.

Quyền lợi được hưởng

• Competitive salary

• Attractive benefits

• Accommodation, transportation, meals and uniforms provided

• General insurance provided for inpatient medical treatment

• Outpatient medical treatment claims

• Opportunity to attend various professional training courses

• Opportunity for promotion and transfer within the group

• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Tree Group

Yêu cầu công việc

  • Prior experience in a similar role
  • Proficient in English communication
  • Capable of efficiently handling clerical tasks

Yêu cầu hồ sơ

Please send CV in English with recent updated photo to us or apply directly via Hoteljob

Like us on Facebook for more job opportunities at Laguna Vietnam https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/

Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA
Thương mại MESA Xem trang công ty
Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:
20 Bùi Thị Xuân

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.

Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.

Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động

Các hoạt động ngoại khóa

  • Teambuilding hàng năm
  • Du lịch

Lịch sử thành lập

  • Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng

Mission

Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.

Những nghề phổ biến tại Thương mại MESA

Bạn làm việc tại Thương mại MESA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương mại MESA

Thương mại MESA

Click để đánh giá