Mô tả công việc
MAIN DUTIES:
Administration
• Control and acknowledge all store requisitions and purchase requests in the absence of the outlet manager
• Fill up the weekly cleaning plan in the absence of the outlet manager
• Issue and follow up on all needed maintenance requests in the absence of the outlet manager
• Fill up the daily acknowledgement form
• Fill up the log book in absence of the outlet manager
• Communicate to outlet Manager any areas of concerns
• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the performance of the team
• Give regular feedback to the outlet Manager in regards to the guest comments
• Support the outlet manager in the implementation of any special events
• Ensure excellent communication within the team
• Support the outlet managers in any tasks or responsibilities that is the area of competences of the supervisor
Financial and Revenue Responsibilities
• Communicate the financial target (budget) to the team
• Is active and work hard to reach the budget
Training and Human Resources Management
• Train the team according to the monthly training plan
• Issue training checklist for all given training
• Establishes effective employee relations and maintains the highest level of professionalism, ethic and attitude towards all hotel guests, clients, heads of department and employees
• Control the grooming of each F&B staff
• Give regular positive and negative feedback to all waiters in a constructive way
Guest Service Responsibilities
• Ensure full guest satisfaction at any time
• Develop customer loyalty and recognition
• Introduce and up sell any special events / promotions
• Gather guest feedback and report to outlet Manager
• Handle and follow up on any guests complains in absence of the outlet Manager
• Report any complains / good or bad comments to the outlet manager
• Work hard to satisfy any guest requests
Operational Responsibilities
• Ensure smooth and efficient service at any time
• Ensure proper atmosphere of each outlet according to the time of the day (music, lighting, aromas, temperature…)
• Ensure good communication between kitchen, bar and service team
• Check all buffet set up
• Check restaurant and table set up
• Know and ensure full follow up on the Sofitel brand standards
• Control the cleanliness of bar counter and back office
• Ensure proper organization of each service stations
• Ensure efficient sequence of service
• Follow up that all given training and fully followed by the staff
• Handle and follow up on any guests complains
• Report any guest complains to Asst DFB
Meetings to attend
• Attend the daily F&B morning briefing
• Attend be monthly promotion meeting in absence of the outlet Manager
• Attend the weekly pre con meeting in the absence of the outlet manager
• Attend the monthly FB manager meeting in the absence of the outlet manager
Miscellaneous
• All ambassadors are required to comply with every reasonable request from their hierarchical supervisor(s) within an amount of time that it takes to comply under normal circumstances.
• All ambassadors may be assigned to other duties in the hotel as and when required by business levels.
Quyền lợi được hưởng
Employee benefit card with discounted rates in Accor Hotels worldwide + other offers.
Talent development through learning programs by Academy Accor.
Opportunity to grow within the property, the company and across the world!
Contribute and make a difference to the Metropole community and to the city through our social responsibility activities, such as Planet 21.
Yêu cầu công việc
• Minimum 3 years experience in the same position
• Solid foundation on client handling & business development
• Excellent communication and interpersonal skills
• Strong in Microsoft Office suite
• Fluent in English and Vietnamese (spoken& written)
Yêu cầu hồ sơ
Ứng viên vui lòng gửi CV qua hoteljob.vn hoặc liên hệ trực tiếp
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.