Mô tả công việc
COMPANY INTRODUCTION
More on us at https://www.youtube.com/watch?v=lcSlRdR1cN4
Odyssey was formed in 1998 and has grown to over 250 professional staff. We are an Australian owned company, but managed and run by Vietnamese staff. Our employees have a solid career path right up to director level.
Location: 7th & 8th Floors, BlueSky Tower, No. 1 Bach Dang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh city
Odyssey provides a wide- range of Accounting, Tax and Bookkeeping Services to Australian accounting, bookkeeping and financial planning firms located throughout Australia.
We are the market leaders and recognised pioneers in this BPO space. We are recognized for our innovative approach and commitment to quality and service excellence. We encourage staff to contribute to the growth and development of the company.
Our company has already experience tremendous growth, and is currently seeking excellent candidates to be involved in the next critical stage of our company’s development.
FRESH AUSTRALIAN ACCOUNTANT
Kinh nghiệmKhông cần kinh nghiệm- Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
JOB DESCRIPTION
Your job would involve preparation of financial statements, tax returns and for entities in Australia and other countries. As a Fresh Australian Accountant at Odyssey, you’ll have the opportunity to gain experience in all areas of accounting in simple entity types, through to complex entity groups.
We are looking for young professionals with high attention to detail and a passion for delivering high- quality accounting work. In return we offer excellent remuneration and a long term career opportunity.
- Annual private healthcare when becoming a full- time employee.
- Standard work week five (5) days, off Saturday and Sunday. Paid overtime available.
- Company activities: quarterly party, end of financial year party and year- end party.
- An attractive allowance while training period and excellent salary while signing labour contract.
- Besides the company will cover all compulsory health cost under the regular government health scheme.
- Professional and friendly trainers/mentors will be provided while working here.
- Clear career path goals with the opportunity to advance to senior management position.
- Annual Performance Review, annual medical examination and annual birthday gift.
- Odyssey offers a comprehensive reward system with an ongoing monthly productivity bonus of up to 60% of your monthly salary, along with semi- annual bonus, annual bonuses and end of tax year bonuses. Our remuneration is significantly above what can be expected in any other accounting firm.
- An initial 2 months training period, where you will learn Australian Accounting and tax law and be trained in accounting software such as Xero and MYOB.
- Company trip twice a year.
REQUIREMENTS
Odyssey encourages and rewards independent thinkers and those who have the aptitude to achieve.
We seek:
- Having good interpersonal skills and commitment to the accounting profession.
- Strong English skills. All our accounting work is in English and you must be confident in written English.
- Being flexible and able to work independently within a team structure. Candidates work in teams led by senior managers with more than 10 years experience.
- Being detail oriented and able to work under pressure.
- University graduate, majoring in Accounting or other related, with good grades.
BENEFITS
- Above market remuneration, monthly bonus, yearly bonus & annual bonus
- 15 paid leave days per annum, private comprehensive healthcare, annual performance review, annual medical examination and annual birthday gift
- 2 company trips per year, 1 company trip is overseas, quarterly outside party, year- end party
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 30/11/2024
APPLY NOW
2 applicants
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-19 02:55:02
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VÀ THƯƠNG MẠI MESA được thành lập vào năm 1995 với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng và kể từ đó đã phát triển trở thành một trong những công ty phân phối lớn nhất Việt Nam, cung cấp hàng hóa phi tiêu dùng và tiêu dùng cho hơn 150.000 nhà bán buôn và bán lẻ trên toàn quốc. Đến nay, nhóm chúng tôi hoạt động trong năm lĩnh vực chính bao gồm phân phối, bất động sản, F&B, giải pháp kỹ thuật số và đầu tư với hơn 11.500 nhân viên.
Trong lĩnh vực kinh doanh phân phối cốt lõi, chúng tôi cung cấp các dịch vụ phân phối B2B hoặc B2C chọn gói với tiêu chuẩn quốc tế, cung cấp sản phẩm từ các đối tác chọn lọc của chúng tôi đến người tiêu dùng Việt Nam thông qua một chuỗi giá trị gồm lập kế hoạch, tổ chức, tiếp thị, lưu kho và giao hàng. Mọi hoạt động của chúng tôi được hỗ trợ công nghệ giúp quản lý phân phối hàng hoá hiệu quả và tiết kiệm nhất. Chúng tôi phân phối sản phẩm đến tận từng làng, thị trấn và thành phố ở mọi nơi trên đất nước Việt Nam.
Với gần ba thập kỷ xây dựng và duy trì mối quan hệ sâu sắc với hơn 150.000 điểm bán hàng, từ cửa hàng tạp hoá nhỏ đến các siêu thị dưới mọi loại hình và quy mô giúp chúng tôi hiểu rõ hơn về thị trường, sở thích và xu hướng của người tiêu dùng, giúp cho việc lập kế hoạch chính xác hơn và tăng hiệu quả phân phối.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng BHXH, YT, TN theo quy định của Luật lao động
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 1995, Mesa Group được thành lập với tư cách là một công ty phân phối hàng tiêu dùng
Mission
Sứ mệnh của Mesa Group là làm giàu cho các cơ sở ăn uống Việt Nam có thương hiệu, hương vị ngon, các sản phẩm và dịch vụ thực phẩm chất lượng.