Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Thạc sỹ
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
Work with project manager (PM) to determine project development process base on Company process;
Support project to follow process which be defined;
Support projects to implement process by training and answering query;
Deploy and institutionalize development process, methods and tools to projects;
Perform audits of software development and project management processes using standard process descriptions and requirements; Audit project weekly to ensuring project's process;
Remind deadline for Project manager & team;
Raise and manage project risk/issues (investigate, define corrective/prevention action and follow up);
Record and analyse project database to identify areas for improvement in the quality;
Identify issues in process compliance and collaborate with stakeholders to resolve issues;
Have Meeting, reporting, other support if need.
Yêu cầu công việc
Have knowledge and experience about implementing methodology such as ISO 27001, ISO 9001, CMMI;
Have CSQA (Certified Software Quality Assurance), Internal Auditor, Lead Auditor, or Scrum master certificate is a plus;
Hard working, responsible, strong interpersonal and communication skills;
Ability of working independent and teamwork, can work under high pressure;
Have will and interest to learn;
Have service mindset
Quyền lợi được hưởng
Working time: 8:30AM - 05:30PM, Monday - Friday;
12 days of annual leave + 3 days of sick leave + 1 day of birthday per year
Participated in social insurance, unemployment insurance, health insurance and full policies according to the labor law;
13th month salary & bonus policies, allowances at the Company;
UNIT-Care health care insurance by level;
Salary increases according to company regulations or unexpected salary raise in case of outstanding ability;
Professional and dynamic working environment, unlimited promotion opportunities;
Opportunity to participate in many large projects in Vietnam & abroad;
Work on the latest technology platform;
Join in company trip, teambuilding & community activities.
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.