Chi tiết công việc
- Review the implementation & efficiency of quality and inspection systems;
- Plan, conduct & monitor testing and inspection of materials and products to ensure the quality's product;
- Investigate customer's claims and non-conformance issues;
- Analyze data to identify areas for improvement in the quality systems;
- Develop, recommend and monitor corrective and preventative actions;
- Evaluate audit findings and implement appropriate corrective action.
- Proficient in English, particularly in reading and understanding the requirements of foreign clients;
- Knowledgeable in the BPO sector, for example customer support, service analysis, and call center operations;
- Prior experience or skills related to Quality Assurance are preferable;
- Be detail oriented with strong analytical skills;
- Proficient skills with MS Office and Google Drive;
- Willingness to handle multi-project;
- Have good communication skills is an advantage;
- Able to work on Holidays is preferable.
- Salary: 13,000,000 - 15,000,000 VND/month + Bonus;
- Attractive salary and benefits (Competitive Basic Salary, Lunch Allowance, Additional Bonus, Profit Sharing) and annual salary review;
- Premium Healthcare and Mental Health Care service for you, 100% covered by the company;
- Extra bonus per personal events (Wedding, Funeral, Hospitalization, Newborn baby) and a very cute baby box for staff who are going to welcome a new baby angel to the world;
- Annual health check, annual flu vaccination;
- Summer vacation (Paid days off and bonus);
- Paid leave (12 days/year).
- Flexible working hours, we work 40 hours per week (Monday-Sunday);
- International, fun, and professional working environment: Working closely with both experienced Vietnamese and foreign experts;
- Standing desks if you like, Modern hardware, No dress code, Free drinks (coffee, tea, etc.);
- Training and career development opportunities;
- Free in-house gym and game room for everyone. We love board games, video games, PS5, ping pong, football tables, and VR games.
Công ty Tân Nam Chinh Logistics được thành lập vào tháng 8/2005, có trụ sở chính đặt tại Lầu 9 Toà nhà HDTC, 36 Bùi Thị Xuân, Phường Bến Thành, Quận 1, TP.HCM. Công ty sở hữu đội ngũ quản lý và chuyên gia am hiểu, chuyên nghiệp cùng lực lượng trên 200 nhân viên được đào tạo bài bản và yêu nghề.
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm cung cấp dịch vụ logistics chuyên nghiệp, TÂN NAM CHINH tự hào là một trong những công ty cung cấp hệ sinh thái logistics đa dạng, có thể hỗ trợ tốt mọi nhu cầu cho khách hàng trong và ngoài nước ở các lĩnh vực:
- Dịch vụ chuỗi cung ứng lạnh, đặc biệt hàng nông sản.
- Dịch vụ vận chuyển đường biển - đường bộ - hàng không.
- Dịch vụ cho thuê container - nhà xưởng - kho bãi - kho lạnh
- Dịch vụ hậu cần khác như: đóng gói, tìm nguồn ra, tìm nguồn nguyên liệu trong nước – quốc tế, thủ tục xuất – nhập khẩu…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2005
Mission
Tân Nam Chinh hiện sở hữu đội xe container lạnh và hệ thống kho lạnh tại các vùng nguyên liệu trọng điểm, với hệ thống quản lý và điều phối công nghệ cao, đạt chuẩn quốc tế cùng năng lực đáp ứng nhu cầu xuất khẩu lớn ngay cả mùa cao điểm.