Việc làm CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

Cập nhật 01/11/2024 20:19
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG
Account Manager - IT Solution (Erp/Netsuite)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Sun Grand City Ancora Residence, 3 Lương Yên, Phường Bạch Đằng, Quận Hai Bà Trưng, Thành phố Hà Nội

Mô tả công việc

  • Develop the market: Execute sales strategies and achieve established quota in the assigned territory by identifying and closing business opportunities through territory management, target account prospecting and profiling
  • Build the relationship with customers: Own the services relationship and is responsible for understanding the customers’ business needs and direction in order to help them quantify and achieve their business objectives; Owns the territories services pipeline and is responsible for both prospecting and closing services opportunities; Maintain effective relationships with established customers and develop strategies to maximize services depth and revenue opportunities;
  • Selling: Responsible for Oracle Netsuite full services by thoroughly assessing the customers’ needs and presenting appropriate services solutions;
  • Maintain a thorough knowledge of Gimasys and Partner’s products and technology, as well as industry trends: Proactively maintain strong relationships with Sales team members and other Units in Gimasys (e.g. for cross-selling) Reporting of activities, including weekly and monthly sales forecasts, the status of the pipeline and results of prospecting activities;

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s Degree in Business Administration is preferred;
  • 5-7 year experience in ERP, finance Solution Selling techniques with an emphasis on strong account and territory management;
  • Ability to build relationships and quickly develop trust with C-level executives;
  • Strong presentation, communication, organization, multitasking, and time management skills;
  • Entrepreneurial mindset being able to put yourself in the customer’s shoes and driving continuous improvement and optimization
  • Ability to build relationships and lead consulting engagements through incisive questioning, clear communication and a professional trust building manner; strong relationships with a diverse set of internal and external constituencies including senior level executives, legal, technical, finance, support, sales and marketing experts
  • Demonstrated ability to manage difficult situations (technical + interpersonal) routinely sought after to address extremely complex, critical customer issues
  • IELTS from 6.0 or equivalent is preferable (for daily business communication with customers and providers and studying product-related technical documents

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary (negotiation)
  • Bonus: laptop provision,phone allowance,
  • Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
  • Salary review once per year
  • Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
  • Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
  • Working time: Monday - Friday
  • Annual leaves at least 12 days per year
  • Career development: company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications; involve in IT projects with industry experts; personalized career path development
  • Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG
CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 68 Đường Lê Văn Lương, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân , Hanoi, Vietnam

Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng được thành lập từ năm 1997. Trải qua hơn 20 năm thành lập và phát triển, công ty chúng tôi đã có những bước thành công vượt bậc, đặc biệt là trong những năm gần đây. Hiện nay, Công ty đã phát triển thành công các hạng mục kinh doanh đa ngành nghề theo mô hình Tổng Công ty.

TRỤ SỞ CHÍNH Với diện tích: 6531 m2. Nằm ở vị trí giao thông thuận lợi và mật độ dân cư đông. Công ty Sông Hồng hiện đang cho thuê mặt bằng showroom cho nhiều hãng xe nổi tiếng như: BMW, MAZDA, PIAGGIO, YAMAHA, YADEA, VINFAST,…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party

Lịch sử thành lập

  • 2015: Ký kết hợp đồng Gamuda Land về hợp tác đầu tư
  • 1997: Chính thức thành lập Công ty TNHH Du lịch và Thương mại Sông Hồng

Mission

Chúng tôi đang tập trung nhiều nguồn lực, tạo sự liên kết với nhau trên mọi phương diện, nỗ lực hết khả năng để đem lại sự thỏa mãn cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

CÔNG TY TNHH DU LỊCH VÀ THƯƠNG MẠI SÔNG HỒNG

Click để đánh giá