Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Accountabilities
Quality Assurance (80%)
- Build up and implement the Quality Assurance procedures for Call Center (CC).
- Assure CC is operated and provides services following procedures and guidelines.
- Early detect/ inspect issues related CC operations, then propose appropriate action plans to correct and fix issues, implementing service recovery and prevent the issue recurrence in the future.
- Conduct training/ refresh training for CC staff.
- Create standard works for CC’s staff and make sure them follow and apply on their daily work.
- Co-operate with relevant Departments on improving customer services at Call Center.
Back-up force for CC in daily work (10%)
- Plays the roles of back-up force for CC when needed, support CC’s staff to handle the customer‘s complaints
Others (10%)
- Join as a key member in CC’s activities, projects…
- Contribute to maintain professional office environment by ensuring compliance with company policies (labor regulations, office rules, dress code, working time etc.)
- Positively recommend changes in workflow to increase service quality, decrease paperwork and turn-around time.
- Perform other tasks as assigned by managers from time to time
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- Graduated University/ College
- At least 3 years’ experience in CS of Life insurance company. Experience in QA is an advantage.
- Good customer services experience, esp. at Call Center
- Demonstrate accuracy and thoroughness. Work in an organized manner.
- Effective communication skills: writing, speaking and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company working environment.
- Ability to contribute to a productive work environment: positive, team-oriented, customer-oriented.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty TNHH Giải pháp Truyền thông và Công nghệ Finantaged là một công ty hoạt động trong lĩnh vực truyền thông và công nghệ.
Finantaged chuyên cung cấp các giải pháp truyền thông và công nghệ cho các doanh nghiệp và tổ chức. Công ty cung cấp dịch vụ tư vấn, thiết kế, phát triển và triển khai các giải pháp truyền thông hiệu quả và công nghệ tiên tiến.
Trong lĩnh vực truyền thông, Finantaged có thể cung cấp các dịch vụ như tạo và quản lý chiến dịch quảng cáo trực tuyến, phát triển nội dung sáng tạo, xây dựng thương hiệu, quảng bá truyền thông và quản lý tương tác xã hội. Công ty tập trung vào việc tận dụng các kênh truyền thông kỹ thuật số để đạt được hiệu quả cao và tạo dựng mối quan hệ tốt với khách hàng.
Trong lĩnh vực công nghệ, Finantaged có thể cung cấp các dịch vụ như phát triển ứng dụng di động, phân tích dữ liệu, xử lý số liệu lớn, phát triển website và giao diện người dùng, và tư vấn về các giải pháp công nghệ phù hợp với nhu cầu của khách hàng.