Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
LOTUSGROUP is a 100% Vietnam Company and specializes in manufacturing rice products for export and domestic. On the other hand, the Company is also distributing Food industry with Tastée brand. We are recruiting a potential candidate who are looking for career development, like challenge, patience and have passion for development together with our organization. Presently, our company has 150 employees and you can visit our website for more information.
OBJECTIVE
- This position is responsible for ensuring of internal communication system of departments operation with BOD effectively and smart.
- Providing general direction to another team well.
- Support and follow up the AOP/KPI of departments to meet the Company
- Follow up projects and work with another department deadline commitment
DUTIES & RESPONSIBILITY
- Legal management
- AOP/KPI management
- Projects management
- Administration
Yêu Cầu Công Việc
1. Attitude
- Positive thinking
- Learning passion
- Teamwork
- Working ethic
- Continuous improvement and speed & simplicity mindset
- Strong action and results oriented
1. Education
- Vietnamese with University Degree in Law.
- Strong International regulations knowledge and local laws
- Have an excellent knowledge of INCOTERMS / INTERNATIONAL PAYMENT
- This position must speaking, listening and writing ENGLISH excellent
- Candidate has achieved deadline, commitment
- Have a good of knowledge of problems solving
- Good working knowledge of MS Office applications, ERP
2. Experience
- Experience in Personal assistant
- Experience in legal management such as review international & local contracts is MUST
- Experience in KPIs or AOP is a plus
- Experience in projects management such as infrastructure, information technology (IT), sub-contractors…
- Strong pro-active, details in job
- Ability to work independently and under high pressure in a team spirit
- Logical thinking
- Data analysis and thinking
- Solid presentation report
3. Skills
- Good organization & planning skill
- Good interpersonal/intercultural skills
- Can do multi tasks
- Report skill of Power BI
- Strong project management skill
- Professional service skill
- Good communication & negotiation
- Conceptual thinking, but strong action and results oriented
- Excellence in regression analysis, logic, statistics, data skill
- Deliver short term result in a long terms perspective
Location: District 07, Ho Chi Minh City (business sometime)
Direct supervisor: CEO
Working time: Monday to Friday: from 08:00am – 17:00pm (Saturday: from 08:00am – 12:00am)
Salary & benefits: Negotiation
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: Cạnh tranh
- Asia Dragon là một công ty thuộc ngành Giao nhận - Vận Tải được thành lập vào năm 2009. Chuyên dịch vụ khai báo thủ tục hải quan, vận chuyển quốc tế và nội địa đa phương thức.
- Với đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm nhiều năm trong lĩnh vực giao nhận, được phân bổ tại các nhà máy, cảng biển, sân bay và vùng trọng điểm các khu công nghiệp Đồng Nai, Bình Dương, Bình Phước...thực hiện công việc giao nhận, thủ tục khai báo hải quan thuộc nhiều loại hình xuất nhập khẩu kinh doanh, gia công, sản xuất xuất khẩu, phi mậu dịch….
- Phương châm " lợi ích của khách hàng là nhiệm vụ của chúng tôi ", Asia Dragon luôn cố gắng mang lại cho Quý khách hàng sự an tâm, tin tưởng với nghiệp vụ và cách làm việc chuyên nghiệp, luôn lắng nghe những ý kiến đóng góp đầy thiện chí, cũng như những lời phê bình nghiêm túc để chúng tôi nâng cao chất lượng phục vụ, nâng cao sức cạnh tranh, để mang lại sự phục vụ tốt nhất đến Quý khách hàng.