The QIMA story
At QIMA, we are on a mission to offer our clients smart solutions to make products you can trust. Operating in over 100 countries, we serve the consumer products, food, and life sciences industries and help more than 30,000 brands, retailers, manufacturers, and growers achieve quality excellence. We combine on-the-ground expertise with digital solutions that bring accuracy, transparency and intelligence for quality and compliance data. What sets us apart is our unique culture.
Our 5,000 Qimers live and make decisions every day by our QIMA Values. With client passion, integrity, and a commitment to making things simple, we disrupted the Testing, Inspection, and Certification industry. Are you ready to hop on this exciting ride with us and help us achieve our mission?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Job Description
Reporting directly to the Audit Services Director, you will be responsible to ensure a smooth run of our daily Operations in the Audit Department.
Your Main Responsibilities Will Be To
- Leading and growing our Global network of Compliance Auditors (200+ auditors across 50+ countries) and Audit Support Team, overseeing recruitment, training, and performance management to build a high-performing team.
- Developing, implementing, and refining Audit Standard Operating Procedures based on stakeholder feedback and claim analysis, continuously seeking opportunities to enhance efficiency and effectiveness.
- Designing and monitoring Key Performance Indicators (KPIs) to drive project success and ensure timely, reliable audit results, utilizing data to identify trends, areas for improvement, and strategies for success.
- Overseeing transversal projects by partnering with internal teams such as sales, marketing, and IT, fostering a collaborative environment to achieve organizational goals and enhance audit service delivery.
- Maintaining continuous communication with key clients to deliver top-quality service and provide regular internal feedback on client satisfaction and areas for improvement.
- Supervising and tracking the progress of various projects managed by the back-office teams within the Audit Department, ensuring projects are advancing according to plan and meet established goals.
- Staying updated on industry requirements and trends and promoting knowledge transfer to team members to foster ongoing improvement in audit processes.
To succeed in this role, you have:
- A Master’s degree in Engineering or any related background from an accredited University.
- Minimum 8 years of professional experience in overseeing factories Audits and people management.
- A good understanding about the Supply Chain industry, Quality norms and CSR topics.
- Excellent spoken English skills; Any additional language would be a plus.
- Very good communication and people’s skills, ability to engage with all internal and external stakeholders.
- Strong leadership and management skills, with the ability to motivate and develop a high-performing team.
- Ability to work effectively in a fast-paced, global environment with competing priorities.
- Humble, enthusiastic and rigorous, with a taste for the field.
- Previous exposure to using AI at work or a strong personal acquaintance with AI products.
GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Tính đến thời điểm hiện nay, GS25 đã phát triển tại Việt Nam với hơn 200 cửa hàng ở các tỉnh/thành: TP. Hồ Chí Minh, Bình Dương, Đồng Nai, Vũng Tàu
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm Chăm sóc sức khỏe cao cấp của GS 25
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- GS25 là thương hiệu độc lập đầu tiên tại Hàn Quốc được thành lập vào năm 1990, GS25 tự hào là đại diện tiêu biểu cho hệ thống cửa hàng tiện lợi của Hàn Quốc.
Mission
Với phương châm Lifestyle Platform, GS25 đã phát triển một nền tảng sống thường nhật, tối ưu những dịch vụ tiện ích, văn hóa ẩm thực mới gần gũi mang đến một trải nghiệm sống hiện đại và chất lượng cho khách hàng. Luôn giữ vững được vị trí dẫn đầu kể từ khi thành lập.
Review CÔNG TY TNHH GS25 VIETNAM ( cửa hàng GS25)
HR thái độ cực kì tệ. Khối lượng công việc khi làm ở đây khá lớn. Mức lương quá thấp so với mặt bằng chung, công ty toàn fresher. Quản lý thái độ tệ với nhân viên.
Làm nhân viên thì không nói nhưng nếu lên giám đốc bán hàng khu vực hay giám đốc kinh doanh khu vực thì khối lượng công việc rất nhiều, deadline dí liên tục từ sáng đến chiều tối
Công ty trả lương thấp cho nhân viên. HR thái độ làm việc thiếu chuyên nghiệp. Công ty thường xuyên tính lương sai cho nhân viên là chuyện quen thuộc