Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Brief summary of job profile: This position is responsible for controlling and managing the quality of our products and services following the company requirements & standards, managing suppliers through regular visits to ensure all the standards are met, bringing high levels of customer satisfaction and experience.
Key Accountabilities:
- Understand and implement the company regulations, policies, and procedures related to FSQ standards. Create, review, and update specification documents if needed.
- Perform a key role in supplier visits to evaluate their performance and make reports on non-conformities.
- Conduct root cause analysis and propose solutions following Corrective and Preventive Actions (CAPA) plan.
- Be responsible for regulatory reviews and inspections from authorized bodies.
- Collect, analyze and report FSQ data; create checklists to measure FSQ impacts on the changes in materials, packaging, processes, products, etc., and identify rooms for improvement
- Conduct training sessions for internal and external stakeholders on newest FSQ standards and procedures
- Control documents for FSQ-related matters
- Maintain FSQ-related records by conducting document management
Yêu Cầu Công Việc
- Graduate from Food-related majors
- At least 03 years of experience in related positions, preferably in the FnB/ FMCG industry
- Knowledge of Food Safety & Quality Management Systems (GMP, HACCP, ISO 9001, ISSO 22000, FSSC 22000)
- Experience in risk management methodologies, quality control testing, and action plans.
- Good communication and interpersonal skills, detail-oriented, problem-solving and analytical skills, multitasking skills.
- Fluent English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Mon - Fri, 9:00 - 18:00 (flexible)
- Ngày nghỉ: 13
- Lương: Cạnh tranh
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.