Mô tả công việc
*** Mission:
We are seeking a dedicated individual to join our team as a Quality Engineer who will be an internal customer representative, guaranteeing the quality of the products delivered until customer satisfaction by implementing the principles of continuous improvement. He/she will take following tasks:
• Participate in improving product quality, promote quality methods and tools linked to the specificities of the product.
• Maintain, transmit indicators and lead action and improvement plans until their effectiveness is verified.
• Involve teams in contributing to customer satisfaction.
• Ensure the processing of internal and external complaints.
• Conduct periodic audits to ensure the correct application of processes (internal or external).
• Ensure that the cause analysis is carried out before implementing corrective and preventive actions following the quality alert.
• Verify product compliance with regulatory and customer requirements.
• Monitor the operation of the processes within their scope (design, development, qualification, validation, manufacturing, repair).
• Validate internal test reports, files, or forms.
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Yêu cầu công việc
• Bachelor degree in electronics and/or electrical and/or industrial related major.
• At least 3 years working experience in manufacturing factory.
• Get familiar with ISO9001 quality system.
• Have basic knowledge in electronics / plastics / Mechanical parts.
• Good communication in English and Vietnamese.
• Knowlegeable in French is a plus.
Quyền lợi được hưởng
Chăm sóc sức khoẻ
Nghỉ phép có lương
Giải thưởng
Interspace là một công ty công nghệ, cung cấp dịch vụ Marketing trực tuyến và hiện là doanh nghiệp top đầu tại Nhật Bản với 40.000 khách hàng và 500.000 đối tác
Với chiến lược Global, Interspace đã phát triển ra thị trường Trung Quốc, Đông Nam Á với việc thành lập các công ty trực thuộc tại Trung Quốc, Thái Lan, Indonesia.
Interspace Việt Nam với sản phẩm chủ đạo nền tảng tiếp thị liên kết ACCESSTRADE là đơn vị tiên phong và là công ty số 1 trong lĩnh vực tiếp thị liên kết (affiliate marketing) tại Việt Nam hiện nay. Mục tiêu của chúng tôi là 1000 tỷ doanh thu và IPO vào năm 2023
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Gia nhập Hiệp hội Thương mại điện tử Việt Nam
- 2015: Thành lập Interspace Việt Nam
- 2015: Ra mắt Hệ thống tiếp thị liên kết Accesstrade đến Việt Nam
Mission
Với vai trò là nền tảng trung gian, kết nối giữa nhà cung cấp và đối tác, ACCESSTRADE phát triển với mục tiêu xây dựng nền tảng tiếp thị liên kết minh bạch, các giao dịch được quản lý chặt chẽ và báo cáo rõ ràng, đảm bảo quyền lợi và tạo niềm tin tuyệt đối cho các Nhà cung cấp và Đối tác.