Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
- Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
- Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
- Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
- Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduation from University or above.
- At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
- Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
- Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
- Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
- Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution-based services.
- Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
- Possess the financial and business acumen to build compelling account-growth plans.
- Robust knowledge of the client/industry space.
- Consultative Business Development mentality and approach.
- Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
- Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
- Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
- Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
- Negotiate effective commercial terms and agreement.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 33 - 40
- Đồng nghiệp:
- Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
- Global oriented working environment.
- Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams. - Phúc lợi:
- Promotion opportunities & Salary increase every year.
- Periodical bonus: twice/year.
- 13th-month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Extra Health and Incidence Insurance.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities. - Lương: Cạnh tranh
Lalamove là một công ty vận chuyển hàng hóa và giao nhận được ra mắt tại Việt Nam từ năm 2017. Với sứ mệnh cung cấp dịch vụ giao hàng nhanh chóng và tin cậy cho khách hàng, Lalamove mong muốn giúp họ tiết kiệm thời gian và công sức trong quá trình vận chuyển hàng hóa. Hiện tại, Lalamove Việt Nam có đội ngũ từ 25-99 nhân viên và đã thu hút được nhiều người dùng tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe của PVI Healthcare
- Khám sức khỏe toàn diện miễn phí hàng năm cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Friday
- Monthly Team Meal
- Year-End Party
Lịch sử thành lập
- Tháng 7 năm 2017, Lalamove cung cấp dịch vụ tại 100 thành phố và có 26 triệu người dùng.
- Ngày 31 tháng 10 năm 2017, Công ty cam kết về chất lượng dịch vụ và có 1.000 tài xế tham gia vào dịch vụ giao hàng của họ.
- Ngày 1 tháng 11 năm 2017, Lalamove chính thức ra mắt dịch vụ giao hàng tại Việt Nam và đã thu hút được nhiều người dùng.
- Ngày 16 tháng 3 năm 2021, Lalamove tung ra tính năng lập lịch và thu hút được nhiều doanh nghiệp sử dụng dịch vụ giao hàng vì tính tiện lợi và nhanh chóng của nó.
- Ngày 25 tháng 8 năm 2022, Lalamove chính thức mở rộng ra tại Bangladesh.
Mission
Sứ mệnh của Lalamove tại Việt Nam là trao quyền cho các cộng đồng địa phương của chúng tôi bằng cách thực hiện giao hàng nhanh chóng và đơn giản.
Review Lalamove Việt Nam
Một trải nghiệm việc làm ổn
Một nơi lý tưởng để thực tập (gd)
Công ty rất tệ hại