REPONSIBILITIES
- Implement the business plan according to the assigned monthly, quarterly and yearly targets.
- Find new customers who need to deploy AI and Bigdata solutions.
- Maintain customer care; ensure timely and successful delivery of solutions which meet customer needs.
- Analyze and forecast customer demands, conduct market research, propose necessary and timely countermeasures.
- Work closely with the development team to optimize the product based on customer needs.
- Support project implementation, monitor and handle related issues.
- Write monthly, quarterly and annual reports.
- Prepare contracts, bidding documents or relevant. Coordinate to monitor the progress of project implementation, contract acceptance and liquidation.
- Other tasks that managers assign.
ABOUT YOU
- Bachelor’s degree in economics, business administration or related fields, technological knowledge, especially in new technologies (AI, Big Data) is an advantage;
- 3 to 5 years of experience in a similar position;
- Strong industry knowledge, competitors’ analysis, consulting and research skills;
- Ability to work under high pressure and have a sense of accomplishment;
- Excellent communication and problem-solving skills. Potential applicants would be able to provide persuasive presentation and make a positive impression on customers.
- Good English skills.
BENEFITS
- Attractive salary and benefits (13th Salary, Performance Salary; Allowance; Reward Potential Candidate)...)
- Salary: 800$ - 1400$ + Comission
- Performance Review every year.
- Free parking, Snacks, tea, and coffee are ready to serve
- Various sharing on hot-trend technologies, best practices and soft skills.
- Teambuilding, Company trip, Year-end party, 8-3, 20-10, Happy Hour, Happy Birthday, Base Connection Day,…
- A flexible environment with super fun and enthusiastic colleagues.
- Other benefits: allowance, bonus, insurance etc.
CONTACT
Mail send: nhung.pham@lifesup.com.vn
Contact: Ms Nhung- 0373116612
Skype: Nhongg Nè
- LIFESUP welcome you.
Lalamove là một công ty vận chuyển hàng hóa và giao nhận được ra mắt tại Việt Nam từ năm 2017. Với sứ mệnh cung cấp dịch vụ giao hàng nhanh chóng và tin cậy cho khách hàng, Lalamove mong muốn giúp họ tiết kiệm thời gian và công sức trong quá trình vận chuyển hàng hóa. Hiện tại, Lalamove Việt Nam có đội ngũ từ 25-99 nhân viên và đã thu hút được nhiều người dùng tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe của PVI Healthcare
- Khám sức khỏe toàn diện miễn phí hàng năm cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Friday
- Monthly Team Meal
- Year-End Party
Lịch sử thành lập
- Tháng 7 năm 2017, Lalamove cung cấp dịch vụ tại 100 thành phố và có 26 triệu người dùng.
- Ngày 31 tháng 10 năm 2017, Công ty cam kết về chất lượng dịch vụ và có 1.000 tài xế tham gia vào dịch vụ giao hàng của họ.
- Ngày 1 tháng 11 năm 2017, Lalamove chính thức ra mắt dịch vụ giao hàng tại Việt Nam và đã thu hút được nhiều người dùng.
- Ngày 16 tháng 3 năm 2021, Lalamove tung ra tính năng lập lịch và thu hút được nhiều doanh nghiệp sử dụng dịch vụ giao hàng vì tính tiện lợi và nhanh chóng của nó.
- Ngày 25 tháng 8 năm 2022, Lalamove chính thức mở rộng ra tại Bangladesh.
Mission
Sứ mệnh của Lalamove tại Việt Nam là trao quyền cho các cộng đồng địa phương của chúng tôi bằng cách thực hiện giao hàng nhanh chóng và đơn giản.
Review Lalamove Việt Nam
Một trải nghiệm việc làm ổn
Một nơi lý tưởng để thực tập (gd)
Công ty rất tệ hại