Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ HR
- Plan and develop a suitable personnel plan in each period
- Advise and consult the company manager to develop policies, regulations and management of personnel related activities
- Formulate the regulations on the recruitment, salary, bonus and welfare measures and measures to encourage labor to work effectively
- Plan, design and implement training programs for staff and workers.
- Carry out assessment / evaluation of policies, internal rules, and best practice
- Carry out HR monitoring to better manage and use HR.
- Operation planning and operations management for departments.
- Develop, plan policies for development and attracting human resources
- Perform other tasks as required by the manager of the company.
2/ General Affairs
- Responsible for the day to day organization of the administrative
- Handling secretarial duties, reception, telephone and mail and parcel traffic, office and general administration.
- Taking minutes in dedicated meetings.
- Assistance to management in practical matters, general affairs and administration.
- Taking care of facility management and maintenance, office supplies, relation to service providers, business and personal contacts, potential vendors and relations, cleaning and housekeeping services.
- Organizations of meetings, business trips, hotel and flight bookings, catering, lunches.
- Arrangement of special events and occasions.
- Internal PR & external PR Jobs
- Health and other jobs
3/ IT – LEGAL:
- License
- Law
- Compliance
Detailed jobs will be discussed more in interview.
Yêu Cầu Công Việc
Sex: Female/ Male
Age: 35+
Education: Bachelor or higher education with major in Human Resources Management, Law, Business Administration, or related
Experience: 5-8 YOE in HR- General Affair with at least 2 YOE at the same level, prefer experience in manufaturing companies.
Good English (4 skills) and computer skills
Good organizational skills and attention to detail.
Strong analytical and problem-solving and leadership skills.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Lalamove là một công ty vận chuyển hàng hóa và giao nhận được ra mắt tại Việt Nam từ năm 2017. Với sứ mệnh cung cấp dịch vụ giao hàng nhanh chóng và tin cậy cho khách hàng, Lalamove mong muốn giúp họ tiết kiệm thời gian và công sức trong quá trình vận chuyển hàng hóa. Hiện tại, Lalamove Việt Nam có đội ngũ từ 25-99 nhân viên và đã thu hút được nhiều người dùng tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe của PVI Healthcare
- Khám sức khỏe toàn diện miễn phí hàng năm cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Friday
- Monthly Team Meal
- Year-End Party
Lịch sử thành lập
- Tháng 7 năm 2017, Lalamove cung cấp dịch vụ tại 100 thành phố và có 26 triệu người dùng.
- Ngày 31 tháng 10 năm 2017, Công ty cam kết về chất lượng dịch vụ và có 1.000 tài xế tham gia vào dịch vụ giao hàng của họ.
- Ngày 1 tháng 11 năm 2017, Lalamove chính thức ra mắt dịch vụ giao hàng tại Việt Nam và đã thu hút được nhiều người dùng.
- Ngày 16 tháng 3 năm 2021, Lalamove tung ra tính năng lập lịch và thu hút được nhiều doanh nghiệp sử dụng dịch vụ giao hàng vì tính tiện lợi và nhanh chóng của nó.
- Ngày 25 tháng 8 năm 2022, Lalamove chính thức mở rộng ra tại Bangladesh.
Mission
Sứ mệnh của Lalamove tại Việt Nam là trao quyền cho các cộng đồng địa phương của chúng tôi bằng cách thực hiện giao hàng nhanh chóng và đơn giản.
Review Lalamove Việt Nam
Một trải nghiệm việc làm ổn
Một nơi lý tưởng để thực tập (gd)
Công ty rất tệ hại