Mô tả công việc
- Assist in receiving inquiries and clarifying customer requests, supporting discussions about development techniques, and incorporating customer feedback.
- Support in providing advice on product structure, features, and materials under guidance from the team.
- Help in sourcing fabrics and materials, gathering information for quotations, and maintaining communication with suppliers.
- Collaborate with the technical and sourcing teams to collect information about fabric pricing, material norms, and CM (cut & make) costs, and assist in preparing costing tables.
- Assist in tracking the development and quality approval of raw materials, consulting with the technical leader when challenges arise.
- Assist in synchronizing materials for sample production and follow up on the sample development process, ensuring customer feedback is incorporated.
- Work closely with the Customer Service team to finalize and approve samples for production.
- Assist in preparing order checklists and coordinating approvals.
- Monitor sample development timelines, help set delivery schedules and assist in preparing sample sewing materials.
- Perform other tasks assigned by the supervisor
Yêu cầu công việc
- Graduated from University/College in Garment Field.
- Proficiency in English, both written and spoken
- Eager to learn and contribute in a team environment
- Basic knowledge of fabrics and materials is a plus but not required.
Quyền lợi được hưởng
- Access to training programs designed for full-time employees.
- Participate in company-sponsored vacation trips and team-building activities.
- Monthly internship allowance of 5 million VND, plus holiday, Tet, and special occasion bonuses as per company policy.
- Complimentary lunch and free parking at the office.
Lalamove là một công ty vận chuyển hàng hóa và giao nhận được ra mắt tại Việt Nam từ năm 2017. Với sứ mệnh cung cấp dịch vụ giao hàng nhanh chóng và tin cậy cho khách hàng, Lalamove mong muốn giúp họ tiết kiệm thời gian và công sức trong quá trình vận chuyển hàng hóa. Hiện tại, Lalamove Việt Nam có đội ngũ từ 25-99 nhân viên và đã thu hút được nhiều người dùng tại Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe của PVI Healthcare
- Khám sức khỏe toàn diện miễn phí hàng năm cho nhân viên
Các hoạt động ngoại khóa
- Happy Friday
- Monthly Team Meal
- Year-End Party
Lịch sử thành lập
- Tháng 7 năm 2017, Lalamove cung cấp dịch vụ tại 100 thành phố và có 26 triệu người dùng.
- Ngày 31 tháng 10 năm 2017, Công ty cam kết về chất lượng dịch vụ và có 1.000 tài xế tham gia vào dịch vụ giao hàng của họ.
- Ngày 1 tháng 11 năm 2017, Lalamove chính thức ra mắt dịch vụ giao hàng tại Việt Nam và đã thu hút được nhiều người dùng.
- Ngày 16 tháng 3 năm 2021, Lalamove tung ra tính năng lập lịch và thu hút được nhiều doanh nghiệp sử dụng dịch vụ giao hàng vì tính tiện lợi và nhanh chóng của nó.
- Ngày 25 tháng 8 năm 2022, Lalamove chính thức mở rộng ra tại Bangladesh.
Mission
Sứ mệnh của Lalamove tại Việt Nam là trao quyền cho các cộng đồng địa phương của chúng tôi bằng cách thực hiện giao hàng nhanh chóng và đơn giản.
Review Lalamove Việt Nam
Một trải nghiệm việc làm ổn
Một nơi lý tưởng để thực tập (gd)
Công ty rất tệ hại