Việc làm Công Ty TNHH May Phương Thảo

Cập nhật 21/12/2024 14:00
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH May Phương Thảo
Sales Officer (Tenant Coordinator, Aeon Mall Binh Tan & Aeon Mall Tan Phu - 442)
Công Ty TNHH May Phương Thảo
56 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity, and contribute to community life and culture.
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree, any field;
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH May Phương Thảo
Công Ty TNHH May Phương Thảo Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 31A, Nguyễn Quốc Trị, Trung Hòa, Cầu Giấy, Hà Nội

Với 30 năm hình thành và phát triển May Phương Thảo vẫn luôn tự hào là doanh nghiệp dẫn đầu Miền Bắc trong lĩnh vực sản xuất, thương mại về ngành hàng may mặc đông phục học sinh uy tính, chất lượng, sáng tạo, đa dạng về mẫu mã.
Với đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp, nhà máy sản xuất được đầu tư đầy đủ về thiết bị, máy móc May Phương Thảo luôn tự tin là đơn vị cung ứng nhu cầu đồng phục học sinh nhanh chóng, đáp ứng thị hiếu khách hàng. Hệ thống 13 cửa hàng bán lẻ trên toàn Thành Phố Hà Nội luôn sẵn sàng sản phẩm để đáp ứng nhu cầu khách hàng một cách tốt nhất.
May Phương Thảo luôn chú trọng tìm kiếm, đào tạo và phát triển đội ngũ nhân sự tinh thông nghiệp vụ, tận tâm phục vụ. Xây dựng môi trường làm việc có nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp, đồng hành và gắn kết. 
 Với tầm nhìn trong 05 năm tới May Phương Thảo sẽ trở thành một đơn vị sản xuất thương mại về ngành đồng phục học sinh chất lượng cao lớn nhất cả nước, mở rộng ngành hàng đồng phục công sở và xây dựng một thương hiệu thời trang cao cấp,  May Phương Thảo không ngừng mở rộng mạng lưới kinh doanh, phát triển hê thống trên toàn quốc và luôn mở rộng cơ hội nghề nghiệp cho các nhân tài ở các vị trí:
Trưởng phòng Marketing
Nhân viên kinh doanh ngành hàng đồng phục công sở
Nhân viên bán hàng.
Nhân viên Content Marketing.
Thủ kho

...

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH May Phương Thảo

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH May Phương Thảo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH May Phương Thảo

Công Ty TNHH May Phương Thảo

Click để đánh giá