Mô tả công việc
- Looking for customers who has demand using international freight services by air/sea & trucking/Customs,...as well as developing new markets.
- Accessing and exploiting the Data customer provided by the company.
- Daily sales call planning & visiting.
- Regularly report the information of target customers to the superior. Under the guidance and supervision of the superior supervisor, follow up the target customers with goals, plans and methods, and complete the sales target.
- Handle freight negotiation & provide quotations to customers.
- Follow up on outstanding payment & ensure collection.
- Offering for transportation, consultation, negotiation, judgment and service contract signing with customers. Coordinate with departments during the transportation of goods.
- Maintaining relationships with customers.
- Developing, implementing, and reporting work plans and results by
- Other tasks and duty as per the assignment of Head of Department.
Yêu cầu công việc
- Graduated from university, college, priority is given to candidates graduating from majors related to Logistics, International Economics, Import-Export, International Trade, Foreign Languages,...
- Preference is given to candidates who having experience in Sales, Tele-sales, any field, especially having experience in Sales logistics or having knowledge in Logistics and import-export operations.
- Able to work under high pressure and self-motivate to overcome tough time
- Good English/Chinese is an advantage. If candidate can use both will be highly considered.
- Agile, good communication.
- Age: 21 - 30
Quyền lợi được hưởng
- Basic salary + unlimited KPIs bonus (income can reach 15-30TR/month).
- Candidates will be professional trained thoroughly and periodically.
- Consider salary increase 1 times/year.
- Hot bonus, weekly/monthly/quarterly bonus, year-end bonus for individuals, rooms/teams.
- Average 13th month salary based on performance + family gifts.
- Bonus on holidays, Tet, allowances,...
- Full social insurance regime according to State regulations.
- Traveling, teambuilding, ...
- Working in a young, professional and dynamic environment with opportunities for promotion to management level.
- Company provides computers and phones for work.
Năm 1996, thương hiệu Gốm sứ Minh Long được thành lập bắt đầu với việc sản xuất đồ gốm mỹ nghệ xuất khẩu nước ngoài, đặc biệt là Pháp, đến năm 1997, công ty đầu tư sản xuất bộ đồ ăn bằng sứ cao cấp với thiết bị máy móc, dây chuyền sản xuất theo công nghệ hiện đại chủ yếu của Đức và Nhật
Chính sách bảo hiểm
- Thưởng BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- THưởng hiệu quả công việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
- Trò chơi
Lịch sử thành lập
- Năm 1996, Minh Long được cấp giấy phép xuất khẩu, cho phép xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ đi các quốc gia khác.
- Trong vòng 5 năm, Minh Long hoạt động chủ yếu xuất khẩu đồ gốm mỹ nghệ sang các nước Châu Âu, đặc biệt là nước Pháp cho đến năm 1998, khi Minh Long chuyển đổi hướng kinh doanh và tập trung vào thị trường nội địa.
Mission
Trong quá trình phát triển, với bàn tay tài hoa của chính ông Lý Ngọc Minh, công ty đã tạo ra những sản phẩm độc đáo, mang nhiều nét văn hóa đặc trưng của vùng đất Bình Dương nói riêng và đất nước, con người Việt Nam nói chung. Chính quyền địa phương mong muốn công ty tiếp tục phát triển không ngừng, tạo thêm nhiều lao động việc làm cho địa phương, giữ vững và phát triển rực rỡ ngành nghề gốm sứ truyền thống của tỉnh