Mô tả công việc
revenue management manual.
To monitor day to day “daily pick up reports” and be able to suggest, advise and implement to ensure highest possible room nights, rate and occupancy in all segments in current month
and the forthcoming 3 months as well as to monitoring cancellation and no show to ensure the lowest figure in these areas and to ensure that the property processed the penalty as per
its policy.
Oversight with sales/marketing and the property teams to conduct/review/critique the “weekly revenue management strategy meeting” in all areas covered based on the revenue
management manual and be able to suggest restriction/ yield where necessary in order to ensure revenue for the property is being maximized and ensure that decisions are
implemented.
Ensure the proper, efficient and profitable functioning of room revenue.
Review and critique property “month end report” and be able to advise and suggest effective activity and adjustments going forward.
Plans, actions and inputs in the annual sales and marketing plan in conjunction with the property’s annual budget.
Support and advise property with annual room revenue budget.
Support property in effective room revenue forecast to ensure realistic, and reachable forecasts.
To monitor the competitor’s availability & pricing on daily basis using our rate shopping tool
Oversee property website/3rd party site to ensure rate and availability as well as hotel information is updated.
Support property in effective group sales control chart in relation to the rate offer, number of rooms available and validity of the holding of a tentative group block by using an option date.
Oversee the property reservation process including reservation release and allotments.
Support/advise property team as well as sales and marketing with decision made on what selling/revenue strategy should be changed or adjusted.
Develop and maintains standards and procedural manuals both SOP and best current practice related to revenue management which will be approved by the general manager.
Control/analyze/support property in the room inventory process by using necessary tools in controlling inventory as per revenue management manual.
Ensure that property is up to date with current information and data of the hotel product including room type, room rate, package and restrictions.
Maintain effective communication amongst the properties.
To ensure that training is carried out and results monitored.
Provide coaching and counseling, support and guidance to employees and management as required.
Guide and direct Online Sales team in ensuring each product gets maximum possible visibility on all Online Channels.
Ensure Channel management software is used on a regular basis by all property teams
Ensure Best Rate Guarantee Scheme is understood and followed, assist reservations where needed
Quyền lợi được hưởng
- chế độ làm việc 5 ngày/tuần
- Cơ hội đào tạo, học tập , taskforces
- BHXH, YT,TN full lương, gói bảo hiểm cao cấp và các chế độ phúc lợi khác theo chính sách công ty
Yêu cầu công việc
At least Bachelor degree in any field.
At least 2 years experience in revenue management leadership.
Results oriented, strong people management and leadership skills.
Understand all kinds of hotel distribution process.
Strong in analytical, problem solving skills and execution of work.
Strong in inter-personality skill and friendly.
Strong English communication skills and computer literate
Yêu cầu hồ sơ
C'est Bon Bakery là thương hiệu bánh ngọt "chuẩn" Pháp do Bếp trưởng người Pháp Matthieu Lagarrigue đồng sáng lập từ năm 2015. Chúng tôi tự hào là nhà cung cấp bánh mỳ, bánh ngọt hàng đầu cho các nhà hàng, khách sạn 4-5* trên khắp cả nước và xúc tiến xuất khẩu ra thị trường nước ngoài. Hiện nay, do nhu cầu mở rộng và phát triển kinh doanh, chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tài năng và nhiệt huyết cùng chúng tôi đặt nền móng và viết nên câu chuyện Thành công của những chuỗi cửa Tiệm Cafe và bánh ngọt hiện đại, sang trọng bậc nhất Hà thành.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2015
Mission
-
C’est Bon Bakery là câu trả lời cho nhu cầu về sản phẩm bánh mì, bánh ngọt cao cấp chuẩn vị Pháp tại thị trường Đông Nam Á. Được thành lập vào đầu năm 2015 tại Hà Nội bởi Matthieu Lagarrigue, hợp tác với tập đoàn hàng đầu về đào tạo nghệ thuật ẩm thực Citysmart Group, C'est Bon Bakery đã trở thành một trong những nhà cung cấp bán buôn lớn trong lĩnh vực ẩm thực và khách sạn sang trọng, cung cấp nhiều loại sản phẩm bánh và bán thành phẩm đến các khách sạn 5 sao, các khu nghỉ dưỡng và nhiều nhà hàng trên toàn quốc.
-
Với 20 năm kinh nghiệm trong ngành công nghiệp, Matthieu kết hợp bí quyết chuyên môn với những kinh nghiệm trong thời gian làm việc tại thị trường châu Á, để tạo ra những sản phẩm đặc trưng của đất nước Pháp. Chọn thủ đô Hà Nội để mở cơ sở đầu tiên, C'est Bon bakery đã mang đến cho Hà Nội những tiêu chuẩn mới về bánh mì và bánh ngọt Pháp.