Mô tả công việc
Manage and optimize campaigns from various networks including Apple Search Ads, Google Adwords, Facebook Ads, and other big Ads Networks such as AdColony, Vungle, Iron Source
Run A/B Testing to optimize user acquisition, monetization, and user experience.
Identify key trends and tools in performance marketing and social media marketing in order to develop effective digital approaches.
Analyze data about user behavior and app performance to propose improvements on products, monetization, and user experience.
Conduct App Store Optimization by continuous storefront testing.
Work with designers to produce marketing materials such as app screenshots, icons, banners, and preview videos.
Track budget, ad expense, and ROI of all digital campaigns.
Yêu cầu công việc
Multi- task several projects to meet deadlines.
Strong command of written and spoken English.
Strong analytical skills, critical thinking and communication skills.
Experience in working modern marketing tools and mobile apps is a plus.
Experience in product development and monetization is a plus.
At least 01 year of experience in App Marketing or other related fields.
Result- oriented with excellent planning and organizational ability.
Quyền lợi
Why do you love working here?
NO BARRIERS: You are independent to give ideas and design innovative products to serve millions of global users and products will stand on top of technological trends.
SALARY & BONUS: Additionally to the 13th- month salary, you will have an attractive remuneration package including quarterly bonuses and hot rewards for each project. Salary review occurs twice annually based on performance and contribution.
CHALLENGE YOURSELF: You have an opportunity to work with cutting- edge technology: Virtual Reality, Augmented Reality, Artificial Intelligence and challenge your career path with the meaning of “ Go Big or Go Home”.
OTHER BENEFITS: We have so many events such as company trips, team building, birthday party, year- end party
BEING A GREAT CULTURE: You will participate in the development team of top chart applications globally at a cool office with young and friendly talents with a global approach.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-18 21:50:03
C'est Bon Bakery là thương hiệu bánh ngọt "chuẩn" Pháp do Bếp trưởng người Pháp Matthieu Lagarrigue đồng sáng lập từ năm 2015. Chúng tôi tự hào là nhà cung cấp bánh mỳ, bánh ngọt hàng đầu cho các nhà hàng, khách sạn 4-5* trên khắp cả nước và xúc tiến xuất khẩu ra thị trường nước ngoài. Hiện nay, do nhu cầu mở rộng và phát triển kinh doanh, chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên tài năng và nhiệt huyết cùng chúng tôi đặt nền móng và viết nên câu chuyện Thành công của những chuỗi cửa Tiệm Cafe và bánh ngọt hiện đại, sang trọng bậc nhất Hà thành.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2015
Mission
-
C’est Bon Bakery là câu trả lời cho nhu cầu về sản phẩm bánh mì, bánh ngọt cao cấp chuẩn vị Pháp tại thị trường Đông Nam Á. Được thành lập vào đầu năm 2015 tại Hà Nội bởi Matthieu Lagarrigue, hợp tác với tập đoàn hàng đầu về đào tạo nghệ thuật ẩm thực Citysmart Group, C'est Bon Bakery đã trở thành một trong những nhà cung cấp bán buôn lớn trong lĩnh vực ẩm thực và khách sạn sang trọng, cung cấp nhiều loại sản phẩm bánh và bán thành phẩm đến các khách sạn 5 sao, các khu nghỉ dưỡng và nhiều nhà hàng trên toàn quốc.
-
Với 20 năm kinh nghiệm trong ngành công nghiệp, Matthieu kết hợp bí quyết chuyên môn với những kinh nghiệm trong thời gian làm việc tại thị trường châu Á, để tạo ra những sản phẩm đặc trưng của đất nước Pháp. Chọn thủ đô Hà Nội để mở cơ sở đầu tiên, C'est Bon bakery đã mang đến cho Hà Nội những tiêu chuẩn mới về bánh mì và bánh ngọt Pháp.