Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Answer guest questions or concerns regarding the origin, vintage, and style of various wines. Check quality and quantity of all stock and supplies. Requisition all supplies. Perform bottle-for-bottle liquor restock. Communicate last call at designated closing time. Prepare drink orders for guests according to specified recipes using measuring systems. Issue, open, and serve wine/champagne bottles. Count bank at end of shift, complete designated cashier reports, resolve any discrepancies, drop off receipts, and secure bank. Obtain change required for expected business level, and keeping bank secure at all times. Secure liquors, beers, wines, coolers, cabinets, and storage areas. Anticipate and communicate replenishment needs promptly. Ensure staff is working together as a team.
CORE WORK ACTIVITIES
Safety and Security
- Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
Policies and Procedures
- Follow company and department policies and procedures.
- Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
- Protect company tools, equipment, machines, or other assets in accordance with company policies and procedures.
- Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Communication
- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
- Provide assistance to coworkers, ensuring they understand their tasks.
- Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
- Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.
Working with Others
- Support all co-workers and treat them with dignity and respect.
- Physical Tasks
- Enter and locate work-related information using computers and/or point of sale systems.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary & Service charge
- 12 annual leave days per year
- 05 working days per week - 2 days off per week
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- 13th salary month.
- Training and career development by MARRIOTT INTERNATIONAL.
- Employee discount rates for Room and F&B at Marriott Hotel.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
- High school diploma/G.E.D. equivalent
- Related Work Experience one year experience in the F&B Services or related professional area
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng