Mô tả công việc
• Negotiate the best contract rate and agreement with local suppliers based on the company&039;s strategy
• Investigate and identify new products from local vendors that are appropriate for the company&039;s key markets
• Make and deliver training for Sales and relevant departments to increase product and destination knowledge
• Create new products in response to sales team or leader requests
• Coordination with all relevant departments is required. Local tour guides ensure that the new tours run smoothly
• Control the services of current suppliers to ensure that they meet the company&039;s standards
• Inspect new destinations, analyze, and select appropriate products for each market.
• Collaboration with local suppliers is essential to ensuring that purchasing prices are competitive, correct, and reasonable
• Coordination with the Sales team to inspect new destinations and put together tailor- made packages based on the needs of each market
• Keep the sales team and overseas partners informed of new products and changes in each destination
• Maintain the relationship for all contracting and operational activities, act as the face- to- face key point contract for land supplier vendors in non- core destinations (Thailand, Singapore, Bali)
• Assist with daily Sales’ requests, questions, and inquiries from Agents or other departments
• Update the service lines and tour modules in system and double- check everything
Yêu cầu công việc
QUALIFICATIONS AND KNOWLEDGE:
Baccalaureate, degree or equivalent work/life experience/ travel passion
2- 3 years of experience in tourism or hospitality industry
EXPERIENCE:
Experience in working with different cultures.
2- 3 years&039; experience in an inbound travel company in SE Asia
SKILLS:
Thorough understanding of MS Office (Excel, Word, PowerPoint etc.)
Good written and spoken English, preferred
Experience in effectively working at all levels within an organization, including delivering presentations (PowerPoint, WebEx, etc.), co- coordinating training sessions, etc.
SPECIAL REQUIREMENTS:
Long term commitment
Flexibility to work overtime and travel as required
Ability to work under pressure
Quyền lợi
BENEFITS
Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Income negotiable according to ability. Annual, Quarterly, and Tet bonuses...
Other special policies of the company.
Work in a modern, dynamic, equal and professional environment.
Enjoy high standard health insurance, Happy hour, Yearly Company trip...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-13 22:40:03
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng