Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About Us
Salvia is a Singapore-based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations.
With a strong presence in markets such as the US, Europe, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high-quality service and growing our products with passion and adaptability.
The Job
We are looking for an English-speaking Customer Service Executive to join our team and support the English-speaking market. This role is integral to ensuring a smooth, positive experience for our users by addressing inquiries and resolving app-related issues. As a key point of contact, you’ll handle customer support across channels like chat and email, while also collaborating with our team to enhance our users’ experience.
Key Responsibilities:
• Provide responsive, professional customer support via chat, email, and other platforms.
• Address customer inquiries and resolve product-related issues efficiently.
• Support Salvia Advisors by managing and resolving queries on the advisor platform.
• Assist in maintaining and managing user feedback on the App Store and Google Play reviews.
• Contribute to social media support and Star School’s pre-sales inquiries.
• Collaborate with team members to ensure high customer satisfaction and operational effectiveness.
• Identify and report recurring issues or suggestions to improve product quality and user experience.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
• Excellent proficiency in English (IELTS 6.5 or higher).
• Customer-oriented mindset with strong communication and interpersonal skills.
• Self-motivated and adaptable, with a problem-solving approach and the ability to remain calm under pressure.
• Experience in customer service or related roles is a plus.
• Comfortable with multitasking and learning new tools, with an interest in social media and customer engagement.
What We Offer:
• Competitive salary and comprehensive benefits.
• Full salary probation, Full SMUI, another allowance
• Opportunity to grow within a fast-paced, international startup environment.
• Working hours: Monday to Friday, 9:00 am – 6:00 pm.
• Office location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Công Ty TNHH MTV Lý Gia Viên được thành lập từ năm 2010, kinh doanh về các mặt hàng & dịch vụ thức uống (syrup, sauce...), các loại máy móc trong lĩnh vực pha chế...nhập khẩu từ Mỹ. Với niềm đam mê trong lĩnh vực trà- cà phê, công Ty Lý Gia Viên luôn mong muốn mang đến cho khách hàng những sản phẩm chất lượng tốt, chủng loại đa dạng và giá cả cạnh tranh từ các thương hiệu toàn cầu. Chúng tôi luôn nghĩ rằng mối quan hệ bền vững giữa khách hàng và nhà cung cấp chỉ được duy trì khi chúng tôi làm tốt công việc của mình để hỗ trợ khách hàng của mình thành công. Với đội ngũ nhân viên trẻ và đam mê công việc mình đang làm, chúng tôi luôn mong được chào đón những bạn yêu thích lĩnh vực thức uống từ trà và cà phê và gắn bó lâu dài với lĩnh vực này.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 25/03/2010
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để làm hài lòng mọi người tiêu dùng