Mô tả công việc
Position Purpose: Provide effective technical service to customers including installation, troubleshooting, maintenance, calibration, training, etc.
** Technical Support
- Set up & install equipments/machines from the start until completing the commissioning.
- Probe the causes of malfunction to equipments/machines & liaise with customers in order to find a solution.
- Make recommendations for upgrades, service or repairs and perform maintenance on equipments/machines.
- Conduct training on how to use equipments/machines to customers or how to do operation, maintenance, etc.
- Periodically inspect equipments/machines.
- Establish relationship with customers by providing excellent customer service, listen carefully to customers' concerns and address issues through after-service.
- Attend ongoing training events sponsored by company or machine manufacturers to stay up-to-date on the latest technology and repair options.
- Summarize daily experience in order to propose to superiors/advise subordinates.
Others
- Cooperate with affiliated departments properly & timely with a focus on customer satisfaction.
- Communicate & contact direct-sales partners, distributors.
- Do tasks assigned by the company & department.
Yêu cầu công việc
- Was born in 2000 - 1998
- At least 1 year working in same position.
-Tốt nghiệp ĐH chuyên ngành điện - điện tử/ Điện tử
- Proficient in either English or Japanese (Business level).
- Proficient level of computer skills including MS Word, Excel, Power Point.
- Have a good business manner and work hard.
- Able to work productively in a high-pressure environment.
- Able to do multi-task activities with shifting priorities.
- Willing to travel on business trips in domestic & overseas.
- High proactivity & mobility, management, teamwork spirit, communication, high problem-solving skill, fair evaluation of Subordinates.
- Hometown in Mekong Delta is a plus.
■Working condition
Working time:Monday~Fri : 8:00 ~ 17:00
Bonus:1 lần/ năm
Review salary:1
Insurance :As law
Quyền lợi được hưởng
- Attractive and competitive salary range.
- Full benefits in accordance with Labor Law, Social Insurance Law.
- Professional and international working environment.
- Annual health check, company trip and team building.
- Soft skills & professional development training.
■Salary:
- VND 9.000.000 - VND 10.000.000 (basic) + allowance for fresh position (0-1 year experience)
- VND 10.000.000 - VND 12.000.000 (basic) + allowance for experienced position (1-3 years experience)
Công ty WACONTRE là công ty IT Nhật Bản thành lập vào năm 2010 tại Việt Nam. Hiện nay, WACONTRE chủ yếu thực hiện các nghiệp vụ như hỗ trợ dịch vụ phát triển Offshore, Co-Labo với các công ty Nhật Bản, phương tiện truyền thông ở Việt Nam, chuyên tư vấn thành lập công ty ở Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
- Chúng tôi mong muốn trở thành một nền tảng phát huy tối đa tiềm năng của tất cả mọi người tham gia vào công ty và dịch vụ của chúng tôi thông qua phát triển nguồn nhân lực, đồng thời nâng cao kiến thức chuyên môn của chúng tôi trong lĩnh vực CNTT x Nhân sự.
- Là một công ty Nhật Bản được thành lập tại Việt Nam, chúng tôi mong muốn phát triển như một tổ chức và đóng góp cho xã hội bằng cách tận hưởng sự đa dạng và tích hợp thành công sự đa dạng đó để tiếp tục tạo ra nguồn nhân lực và dịch vụ độc đáo.