![Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/50/tai-xuong-1698638643.png)
Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Content Creation and Production:
Be a key driver of content in all formats and platforms, including blog posts, articles, videos, infographics, social media posts, and more.
Develop and implement a content strategy aligned with the company's e-commerce goals and brand identity.
Ensure content quality: up-to-date, engaging, relevant, and optimized for search engines (SEO) and all marketing channels.
Lead content and creative outsourcing projects.
User Engagement and Community Development:
Build, manage, and develop a community to boost engagement through content that encourages interaction, discussion, and feedback.
Analyze user engagement and adjust content strategy accordingly to enhance customer interaction with proven results.
Transform the community into a passive organic sales channel and improve conversion rates.
PR and Branding:
Oversee the company's PR & branding activities.
Be the media contact point, raise brand awareness, and foster personal branding for the CEO.
Lead branding/marketing projects assigned by the Sales & Marketing Director.
Campaign Management:
Plan and develop campaign implementation strategies.
Set clear KPIs (Key Performance Indicators) to measure campaign success.
Allocate resources effectively for successful campaign execution.
Create and deliver phase/periodic/completion reports for marketing campaigns.
Collaboration:
Collaborate closely with marketing, performance marketing, and design teams to align content with overall marketing strategies.
Work with designers, videographers, and photographers to produce visually appealing content.
Partner with product managers and subject matter experts to gather insights and information for accurate content creation.
Content Analytics and Optimization:
Measure and report on content performance and optimize content for better results.
Refine content strategies based on data-driven insights to improve reach, engagement, and other KPIs throughout the marketing funnel.
Brand Consistency:
Ensure all content adheres to the company's brand guidelines, voice, and messaging standards.
Maintain a consistent brand image and messaging across all content pieces and platforms.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Marketing, Communications, Journalism, or a related field
Minimum 5 years of experience in content creation, copywriting, or content strategy, preferably in an e-commerce or digital marketing environment.
Minimum 2 years of experience in team management, preferable in content, digital marketing, customer service or similar functions.
Proficiency in SEO best practices and a solid understanding of how content impacts search rankings.
Experience with content management systems (CMS), digital asset management, and content scheduling tools.
Creative mindset with the ability to generate innovative content ideas that align with business objectives.
Strong writing, editing, and proofreading skills, with close attention to details and versatility to adapt for different platforms and audiences.
Strong understanding of the impact of content to user behavior.
Strong project management skills to coordinate content production and distribution across various channels.
Excellent collaboration and communication skills for effective cross-functional teamwork.
Comfortable working in a fast-paced environment with the flexibility to adapt to changing priorities.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 20 - 40
- Lương: 10 Tr - 16 Tr VND
![Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/50/tai-xuong-1698638643.png)
Công ty hoạt động trong lĩnh vực sản xuất dòng mỹ phẩm 100% thuần chay: chúng tôi không sử dụng các nguyên liệu có nguồn gốc từ động vật thường thấy trong mỹ phẩm như : mật ong, sáp ong, mỡ lông cừu, nhau thai cừu, dịch ốc sên, dầu gan cá mập, tơ tằm,.. Thay vào đó chúng tôi vận dụng và phát huy tối đa kha năng của các hoạt chất, chiết xuất từ thực vật mà không cần đến sự hỗ trợ của các nguyên liệu có nguồn gốc từ động vật tại Việt Nam, sở hữu nhiều dòng sản phẩm chăm sóc da; tóc; body …và không ngừng gia tăng số chủng loại mới; với sứ mệnh mang đến vẻ đẹp toàn diện cho mọi người trong suốt hơn 5 năm qua.
COCOON rất vinh dự là thương hiệu mỹ phẩm Việt Nam đầu tiên được thông qua trong chương trình Leaping Bunny cam kết không thử nghiệm trên động vật cũng như không có sự tàn ác đối với động vật của tổ chức Cruelty Free International và được chứng nhận không thử nghiệm trên động vật từ tổ chức bảo vệ quyền lợi động vật PETA.
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
-
Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story năm 2015.
Mission:
- Sứ mệnh kinh doanh và tầm nhìn chiến lược công ty tnhh mỹ phẩm nature story .Sứ mệnh của COCOONCOCOON là phụ nữ Việt Nam, làn da và mái tóc khỏe mạnh, trẻ trung và tràn đầy sức sống từ những nguyên liệu đơn giản và tốt cho sức khỏe mà bạn ăn hàng ngày. Sản phẩm COCOON luôn kết hợp lợi ích của thực phẩm quanh ta với hiểu biết khoa học để tạo ra những sản phẩm mỹ phẩm an toàn, hiệu quả cho mọi đối tượng người tiêu dùng COCOON tầm nhìn chiến lược Phát triển thương hiệu Thương hiệu mỹ phẩm Cocoon tự hào là sản phẩm 100% made in Vietnam
- Là những người yêu thiên nhiên và đam mê khám phá các nguồn nguyên liệu đặc hữu của Việt Nam, chúng tôi luôn kiên định với những triết lý trên hành trình tìm vẻ đẹp thật sự của làn da.
Những nghề phổ biến tại Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story
Bạn làm việc tại Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Công ty tnhh mỹ phẩm Nature Story](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/50/tai-xuong-1698638643.png)