Mô tả công việc
- Be responsible for local MICE in Danang: receive event/meeting requests, create proposals for meetings, incentives, conferences, make detailed agreements, and negotiate contracts
- Coordinate with Sales HCM and Hanoi in MICE group bookings
- Build and maintain strong relationships with loyalty clients to fully understand their needs
- Build profile within the MICE marketplace through attendance at various events and the local marketplace
- Entertain clients to build intelligence on market trends and customer needs as well as develop a close relationship
- Present and sell available and suitable banquet/event options to the highest possible standard
- Ensure the complete administration and execution of all planned events
- Receive, handle, and convert Meetings, Events, and Group inquiries (from group arrival until group checks out, issue BEO and General Information, welcome guests upon check-in and see off group check out)
- Be responsible for daily site inspections for MICE event organizers
- Communicate with concerned departments to ensure MICE groups’ requests, deposits, payments, and expectations are met
- Work with Chef for menus and special food requests from guests
- Work closely with Event and Recreation Manager, FBM to make activities for MICE Group
- Work closely with ADOS to ensure proposed rate negotiations meet the financial needs of the hotel
- Be familiar with all sales activities including sales calls, sales blitzes, and event coordination with banquet and other departments if assigned
- Make sales calls to corporate accounts and event companies based on specific industries
- Maintain and update the database and conduct surveys to identify customers actively seeking a hotel
- Prepare weekly sales reports (site inspection, sales call report, sales call plan)
- Monitor competitors’ activities and assist in live stream, video clip products in PR marketing intelligence
- Collect customer feedback and provide it to Supervisor/ADOS/DOSM and respond promptly
- Identify product improvements or new products by remaining current on industry trends, market activities, and competitors
- Closely follow up on all business leads within a 24-hour response timeline to clients
- Build up pictures, layouts, and presentations for selling tools (IPAD)
- Strictly follow the company’s rules and regulations
- Implement any assignment direction from DOSM/ADOS
- Perform other duties and tasks assigned by management within the job scope
Quyền lợi được hưởng
• Provision of duty meals allowance
• Professional working environment.
• Entitlement to insurance as per labor law.
• In addition to the basic salary, entitlement to monthly service charges even during probationary period.
• 11 public holidays and 12 annual leave days per year.
• Tet and holiday bonuses.
Yêu cầu công việc
- At least 3 years of experience in the MICE segment
- Graduate of a college or university with a degree related to Sales and Marketing or the Hospitality Industry
- Proven track record in building and maintaining strong client relationships
- Excellent communication and negotiation skills
- Knowledge of current industry trends, market activities, and competitor analysis
Yêu cầu hồ sơ
Có mặt tại thị trường Việt Nam từ tháng 10/2016 và chính thức công bố gia nhập vào năm 2018, Công ty TNHH NIN SING LOGISTICS hiện vận chuyển hơn 300.000 đơn hàng mỗi ngày và là đối tác vận chuyển chính thức của các sàn thương mại điện tử nổi tiếng như Lazada, Shopee, Tiki. Ninja Van Việt Nam có mặt trên 63 tỉnh/thành phố và cung cấp các dịch vụ vận tải đa dạng.
Được hơn 600.000 khách hàng khắp Đông Nam Á tin tưởng. Cho dù bạn là một nền tảng thương mại điện tử lớn, một cửa hàng địa phương hay chỉ là một người bán bình thường - chúng tôi sẽ giao hàng cho bạn một cách vui vẻ. Tin tưởng chúng tôi với cả giao hàng trong nước và quốc tế.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH BHYT BHTN đầy đủ
- Bảo hiểm thương mại và bảo hiểm phúc lợi cho nhân viên
- Được đóng bảo hiểm xã hội theo nguyên lương
- Bảo hiểm sức khỏe AON cao cấp dành cho cấp quản lý.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding
- Dã ngoại
- Thể thao và các sự kiện giải trí
- Tiệc cuối năm, Lễ Townhall hàng năm
- Du lịch công ty hàng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2016, Công ty Ninja Van Việt Nam được thành lập
- Năm 2017, được vinh danh trong top 50 công ty mới nổi của công ty kinh doanh công nghệ Deloitte
- Năm 2018, được bình chọn là “Công ty vận chuyển hàng đầu” tại giải thưởng Southeast Asia eCommerce
- Năm 2019, đạt được chứng nhận ISO 27001 về bảo mật thông tin và chứng chủ ISO 9001 về quản lý chất lượng cao
- Năm 2022, đạt doanh thu 187 triệu USD và tăng trưởng 83%
Mission
- Kết nối Đông Nam Á với thế giới, gửi trọn niềm vui trong từng gói hàng