Việc làm Olam Việt Nam

Tìm thấy 29 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Olam Việt Nam
Trưởng Phòng Vận Hành Chương Trình Tiếng Anh
Olam Việt Nam
3.8
12 đánh giá 243 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 25 - 30 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Hải Phòng
The Operations Manager (OM) and Academic Manager (AM) will form a management team working closely together managing the delivery of the program to the committed standard.
The OM will work with schools and provide overall leadership for and direct management to the Five Star In-School program operations team, delivery of contracts signed with partner schools, guaranteeing smooth operations of the Five Star In-School Program.
Basic Functions & Responsibilities
- To form and maintain connections with key school stakeholders to drive sales for (new and returning schools on) the Five Star In-School program.
- To manage and be responsible for effective operations of assigned In-School Program.
- Coordinate closely with other functional departments e.g Academic and Relationship Management teams for the best possible implementation of the program.
- Develop and maintain strong relationships with supporting departments of the company e.g. F&A, HR, PR/Marketing and other business lines.
- Feedback/ideas and on-going support for product development and improvement.
Principle Duties & Responsibilities:
- Control and manage daily operational activities of the Five Star In-School program.
- Recruit new schools that meet the criteria for the Five Star In School program.
- In coordination with AM, supervise placement tests, parents' presentations and parents meetings at schools.
- In coordination with the Academic team, supervise the generation and distribution of reports, which includes but not limited to both internal operations reports and student progress reports to be sent to partner schools and students/parents.
- In coordination with the Academic team, supervise collecting customer's feedback (students, parents, TAs, homeroom teachers, etc.) and share the results with the Academic and Relationship management teams to decide on appropriate follow-up.
- Build and manage an energetic, effective and supportive team of operations.
- Actively manage the licensing work for programs on sales with partner schools and DOET/MOET.
- Provide support in dealing with MOET, DOET, District Dept 's inspection and regular checking.
- Provide subordinates with coaching, on the job training, mentoring and leadership that helps them achieve set targets.
- Oversee and manage teaching materials & resources
- In coordination with F&A, supporting payment for training/service delivered.Qualification Required
- University degree/ master degree is an advantage
- Previous experience working in English language education programs/ experienced working with state schools is strongly desired
General Skills Required
- Good customer relationship management and sales skills
- Good at operational and management skills
- Excellent communication skills both in Vietnamese and in English
- Good leadership/people skills
- Capability to work under pressure and tight deadlines
- Good systems thinking and problem solving skills
- Able to collaborate with managers of other departments
- Result oriented
- Has a good understanding of education
- Willing to travel and work overtime
- Other skills: Able to use Google drive/Microsoft Office effectivelyMonthly gross salary up to 30.000.000 VND
Monthly phone allowances (500.000 VND). Annualy program's bonus.
Compulsory Health Insurance of Government
International working environment
High opportunity to be promoted to higher position
Benefits for Tet, Public Holidays and other special days
English scholarship to employee and family members
Regular training opportunities
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
Unit 1, Lầu 10, Tòa Nhà A&B, 76 Lê Lai

Công ty TNHH Olam Việt Nam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000, thành lập nhà máy cà phê đầu tiên tại tỉnh Daknong. Kể từ đó, chúng tôi đã thiết lập sự hiện diện rộng rãi trên khắp các khu vực khác nhau của Việt Nam, bao gồm trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh và các văn phòng khu vực tại các tỉnh Long An, Đồng Nai, Daklak, Lâm Đồng, Gia Lai và Bình Định, đồng thời mở rộng hoạt động tại các tỉnh các nước Đông Nam Á khác. Ngày nay, Olam là nhà xuất khẩu hạt điều, hạt tiêu và cà phê hòa tan lớn nhất tại Việt Nam, đầu tư 100 triệu đô la Mỹ vào một cơ sở sản xuất cà phê hòa tan hiện đại và điều hành bảy nhà máy lớn với 5.000 nhân viên trên khắp miền Trung và Nam Việt Nam. Chúng tôi cũng là nước xuất khẩu cà phê nhân lớn thứ ba và là người mua nhiều gạo của Việt Nam. Olam hiện cung cấp bông, sản phẩm gỗ, sản phẩm sữa và lúa mì vào Việt Nam

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia đầy đủ các chế độ theo quy định của nhà nước BHXH, BHYT, BHTN.
  • Bảo hiểm thân thể và người thân trong gia đình

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng tháng 
  • Teambuilding
  • Thể thao

Lịch sử thành lập

  • Olam bắt đầu hoạt động tại Việt Nam vào năm 2000

Mission

Mang sứ mệnh "Growing Responsibility" - phát triển có trách nhiệm, tập trung vào việc tăng trưởng bền vững trong các ngành nông nghiệp, thực phẩm và tài nguyên thiên nhiên. Công ty cam kết cung cấp các sản phẩm và dịch vụ chất lượng cao, bảo vệ và chăm sóc môi trường, cũng như đóng góp vào sự phát triển xã hội.

Những nghề phổ biến tại Olam Việt Nam

Bạn làm việc tại Olam Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Olam Việt Nam

Olam Việt Nam

Click để đánh giá