United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values — Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About The Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Job Responsibilities
- Establish and maintain high value accounts by providing expert and professional advice and promoting high level portfolios and other financial products
- Analyze existing UOB client’s interests, problems, and potential need for new products and services
- Build and maintain new and existing customer relationships
- Receive and process service requests for clients to achieve their transfer and have a low percentage of rejections in customer certifications
- Continue to seek and maintain product and service knowledge
- Remain current on applicable regulations by attending internal training programs
- Follow commercial strategies to achieve or exceed sales targets set by management
- Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
- 0-3 years of relevant experience in financial sales and customer service preferred
- Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication
- Proficient computer and technology skills
- Effective problem-solving and negotiation skills
- Demonstrated Influencing and relationship management skills
- College degree & above or equivalent experience
UOB is an equal opportunity employer. UOB does not discriminate on the basis of a candidate's age, race, gender, color, religion, sexual orientation, physical or mental disability, or other non-merit factors. All employment decisions at UOB are based on business needs, job requirements and qualifications. If you require any assistance or accommodations to be made for the recruitment process, please inform us when you submit your online application.
Apply now and make a difference.
We will review carefully your application and be in touch if your profile is shortlisted.
Công ty TNHH Omron Healthcare Manufacturing Việt Nam thành lập từ năm 2007 với 100% vốn đầu tư từ Nhật Bản. Công ty chuyên sản xuất thiết bị y tế như máy đo huyết áp, máy xông mũi, máy massage xung điện & nhiệt kế.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2007
- Năm 2009, Omron được tập đoàn nghiên cứu thị trường Fuji Keizai Nhật bản công nhận là thương hiệu MÁY ĐO HUYẾT ÁP SỐ 1 thế giới với doanh số trên 100 triệu máy được bán ra. Và đến tháng 11/2016 OMRON đã đạt được doanh số trên 200 triệu máy đo huyết áp trên toàn cầu.
Mission
-
Sứ mệnh của Omron Healthcare là đẩy mạnh việc ngăn ngừa các căn bệnh do lối sống và giúp tạo nên một xã hội mà con người được sống khỏe mạnh và thoải mái. Vì thế, Omron Healthcare quan tâm đặc biệt đến việc xây dựng một xã hội bền vững và luôn nâng cao ý thức bảo vệ môi trường bằng việc phát triển các sản phẩm thân thiện với môi trường. Tất cả các nguyên liệu, sản phẩm của Omron đều không có các hóa chất theo quy định “Hạn chế sử dụng chất độc hại RoHs của Liên minh Châu Âu”.