Mô tả công việc
- Identify potential clients and approach them for selling SGS services
- Maintain good relationship with existing clients to improve sales revenue
- Create plans to visit clients or to contact them by phones/ emails and implement these plans
- To prepare/ suggest selling prices, discount levels for Sale Manager/supervisor's approval
- Collect market information (both about industries and competitors) in order to suggest proper selling schemes for Sale Manager/supervisor's approval
- Monthly review clients revenues, monitor their performance and have proper actions to improve their performance
- Prepare weekly/ monthly business reports which includes sales achievement, project approach, market information, competitor's activities to Sale Manager/supervisor
- Coordinate with Customer Service Team and related Section Manager to handle clients' complaints/ claims or collect outstanding debts
Yêu cầu công việc
- At least 1 year experience in sales of related products or services
- English level B equivalent
- Good communication skill
Quyền lợi được hưởng
Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.
Review Onpoint
Hoàn toàn ko phù hợp gắn bó lâu dài, ko phù hợp phát triển cá nhân nốt. Nhiều task toàn làm manual bằng cơm, quy trình rườm rà (rv)
Đồng nghiệp hòa đồng thoải mái trong công việc mặc dù công việc khá nhiều nhưng ai cũng chịu cày (IT)
Công ty ổn, thoải mái trong việc lựa chọn công nghệ nhưng cần cải thiện chế độ bonus