Onpoint ★ 2.1

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Thương mại điện tử
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Onpoint

Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Nghiên cứu và Khoa học
Tài chính - Kế toán
Du lịch, khách sạn

Việc làm Onpoint

Cập nhật 03/12/2025 23:59
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Onpoint
Campaign & Merchandise Team Leader
Onpoint 2.1★
24 đánh giá 277 việc làm 6 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/07/2025
Hạn nộp hồ sơ: 15/08/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Reporting to the Campaign & Merchandise Manager you will be responsible for:
Account Management & Business Growth
• Develop and execute account strategies and business plans to grow a portfolio of 7-10 group brands.
• Act as a trusted advisor and growth partner to brands, providing data-driven insights and guidance to drive performance.
• Identify brand positioning opportunities across platforms and work to improve E-commerce share, traffic, conversion rates (CR), profitability, platform ranking, and YoY growth.
• Hunt and pitch to new prospective brands by crafting customized partnership proposals aligned with company objectives.
Team Leadership & Resource Planning
• Establish, mentor, and grow a high-performing Account Management team.
• Assign resources effectively to meet business objectives and brand-specific goals.
• Supervise Campaign & Merchandise Executives to ensure efficient execution of campaigns, product assortment strategies, and shopper engagement initiatives.
Campaign & E-Merchandising Excellence
• Oversee all aspects of campaign execution: platform calendar alignment, voucher strategy, slot negotiation, and visual merchandising.
• Build and continuously improve core processes and solutions related to campaign management and e-merchandising efficiency.
• Support CR optimization strategies through data-driven onsite experience design and product visibility planning.
Business Analysis & Financial Ownership
• Monitor and drive key performance indicators including Net Merchandise Value (NVM), Service Gross Profit, Operating Profit, Monthly P&L per brand
• Provide regular reporting and strategic input to the Management Team during business reviews.
• Ensure commercial balance across brands with profitable growth and cost optimization.• Bachelor's degree in Business, Marketing, E-commerce, or related fields.
• 3+ years of experience in e-commerce operations, campaign, or merchandising - ideally within a brand or e-commerce enabler.
• Strong leadership and project management skills with a proven ability to manage multiple brands/accounts.
• Strategic thinking with strong business acumen and P&L ownership experience.
• Analytical mindset; advanced Excel/Google Sheets proficiency is required. Experience with BI tools (Looker Studio, Power BI, Tableau) is a plus.
• Strong interpersonal and negotiation skills with the ability to build trust-based relationships with internal and external stakeholders.
Competency requirements:
• Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
• Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
• Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
• Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Can cope with conflicting demands without undue disruption to get things done.Chăm sóc sức khoẻ
Premium Insurance
Nghỉ phép có lương
15 Annual Leave
Máy tính xách tay
Laptop provided
Xem thêm
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
27B Nguyen Dinh Chieu, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty TNHH Onpoint chúng tôi liên tục khám phá những phát triển công nghệ để nắm bắt các xu hướng mới và tận dụng các cơ hội mới để phát triển. Chúng tôi làm việc với các chuyên gia công nghệ đầu ngành để xây dựng các khả năng mới và cố gắng tìm ra các giải pháp mang lại ROI hiệu quả nhất cho khách hàng của mình. Các sản phẩm công nghệ của chúng tôi bao trùm chuỗi giá trị thương mại điện tử từ đầu đến cuối và được xây dựng dựa trên kinh nghiệm thực tế vận hành các doanh nghiệp thương mại điện tử.


Review Onpoint

2.1
24 review

Review Highlights

Cập nhật 11/03/2025

Ưu điểm

  • Lương khá cao và trả đúng hạn (71 reviews) 
  • Quy mô công ty lớn và là công ty có tiếng trong ngành (133 reviews) 
  • Được cấp Macbook 2020, học hỏi được nhiều kiến thức từ sếp (68 reviews) 
  • Rất hay có hot bonus, sale giỏi thì hot bonus còn nhiều hơn cả lương (102 reviews) 
  • Đồng nghiệp hòa đồng, thoải mái trong công việc (149 reviews)

Nhược điểm

  • OT khá nhiều, request OT hơi khó, OT ko được tính lương mà tính vào phép (197 reviews) 
  • Software development lifecycle không rõ ràng, onboard không có quy trình (282 reviews) 
  • Thiếu nhân lực khá nhiều, khiến khối lượng công việc lớn (144 reviews)   
  • Nhiều phòng ban nhưng chưa có sự kết nối chặt chẽ, gây khó khăn trong công việc (115 reviews) 
  • Quy trình làm việc chậm chạp, chưa đáp ứng được nhu cầu của nhân viên, không cho liên lạc để nhân viên liên hệ với C&B (183 reviews) 

11/07/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Làm với data nhiều, sẽ ngộp với các bạn mới vào (FB)

11/09/2025
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ít được offer lên chính thức nha, mục đích vào kiếm kinh nghiệm thì được nè (FB)

08/10/2025
Kế toán nội bộ tại Hồ Chí Minh

ONPOINT thực sự cần có một quy trình

Những nghề phổ biến tại Onpoint

Bạn làm việc tại Onpoint? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Onpoint

Onpoint

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo