Việc làm Pca Company Services

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Pca Company Services
Synopsys HCMC - Admin Assistant
Pca Company Services
30 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Title: Admin Assistant

Our Analog Mixed Signal IP Team is seeking for an Admin Assistant to join our talented engineering team. If you love to work with engineer teams and always willing to learn new things, this should be a perfect job for you.

Responsibilities:

1. Project assistance:
- Support engineering teams with project management logistics: Resource tracking, project tracking, documentations, meeting notes and action item tracking.
- Work with the team for product shipments. Document audits. Be trained to run QA flow and track results to feedback to engineering team.
- Manage team's online documentation library. Organize, audit and feedback to the engineering team about audit issues.
- Manage project documentations, websites.
- Other tasks assigned by direct manager.
2. Administration assistance for team operations:
- Team engagement: Responsible for organizing and coordinating team engagement activities in team: birthday, marriage, work anniversary, child birth, welcome new employees, sport events, team trip, team building indoor and outdoor activities, all hands meetings…
- Take and deliver messages, provide information to callers, proofread, and research and compile special reports.
- Manage office supplies for the team.
- Coordinates facilities issues, office moves, and conference room scheduling. Sets up local and off-site meetings.
- Makes department travel arrangements.
- Logs, tracks, and processes expense reports and check requests. Processes purchasing requests.
- On boarding support for new hires.
- Support interview logistics

Yêu Cầu Công Việc

Requirements
- Bachelor's Degree, major in Administrations, Human resources or relevant; graduated from technical department is a plus. 
- 2+ years of related experience of project assistant, management and admin assistant
- Able to clarify expectations, plan for the work follow commitments with little supervisions.
- Familiar in working with engineering teams. 
- Proficiency in MS Office applications (Word, Excel, Power Point, Outlook,...) and other office applications.
- Good communication skills in Vietnamese and English (written, verbal, non-verbal, visual)
- Able to multi-task and maintain professionalism while working with a variety of confidential information.
- Highly organized, detail-oriented
- Get things done attitude. Highly resourceful. Can work well independently or as a team, prioritizing and exercising sound judgment are critical skills required.
Synopsys delivers the most trusted and comprehensive silicon to systems design solutions, from electronic design automation to silicon IP and systems, that accelerate technology innovation. We partner closely with semiconductor and systems customers across a wide range of vertical markets to maximize their R&D capability and productivity, powering innovation today that ignites the ingenuity of tomorrow. In a world where the pace and complexity of innovation is accelerating, the entire silicon ecosystem trusts Synopsys to pioneer new technologies and help them get to market faster without compromise. For more information, visit synopsys.com.
Inclusion and Diversity are important to us. Synopsys considers all applicants for employment without regard to race, color, religion, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, age, military veteran status, or disability.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Etown 2 Building, 364 Cộng Hòa, Phường 13, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Pca Company Services
Pca Company Services Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 2, 124 Điện Biên Phủ, Phường Đa Kao, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí.

Chúng tôi cũng tham gia vào quá trình hoạt động của công ty khi cần trợ giúp, ví dụ: để đảm nhận các nhiệm vụ thất bại của các nhà cung cấp khác. Chúng tôi thường được yêu cầu kiểm toán các tài khoản kể từ khi thành lập sau khi phát hiện ra sai sót.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ bảo hiểm;

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch 
  • Team building
  • Event hàng tháng.
  • Thể thao
  • Party

Lịch sử thành lập

  • PCA cung cấp các dịch vụ chính.Ngay từ giai đoạn đầu tiên, PCA đã có mặt để cung cấp dịch vụ phù hợp vào đúng thời điểm. Đảm bảo hiệu suất và tuân thủ tối ưu đồng thời tiết kiệm chi phí. thành lập 2020

Mission

  • . Chúng tôi tin tưởng vào việc hợp tác với các doanh nhân, chia sẻ nguyện vọng của họ và đóng góp vào thành công của họ bằng cách cung cấp hướng dẫn của chuyên gia và những hiểu biết sâu sắc có thể hành động. Bằng cách điều chỉnh các nỗ lực của mình, chúng tôi tạo ra sức mạnh tổng hợp thúc đẩy cả khách hàng và chúng tôi tiến lên trên con đường thịnh vượng.

Những nghề phổ biến tại Pca Company Services

Bạn làm việc tại Pca Company Services? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pca Company Services

Pca Company Services

Click để đánh giá