Mô tả công việc
A. OPERATION:
- Carry out the check-in and check-out process.
- Receive and confirm reservations.
- Check and register visitors.
- Update tenant’s relevant data into tenant profiles promptly and accurately.
- Proactively communicate and check the FO logbook for sufficient information to continue monitoring work effectively.
- Regularly check and update the FO logbook related to requests, notes, and events
- Update and make purchase requests for tenant birthday gifts.
- Receive tenant cash payments and issue appropriate receipts; control the front office cash float during the shift.
- Prepare key cards for the next day’s tenant arrivals.
- Explain and provide information on facilities within the building and apartments.
- Must be well aware of all emergency policies and procedures that may arise during the shift.
- Perform other tasks as requested by the Line Manager.
B. REPORT:
- Ensure all reports in charge are updated properly and punctually.
- Carry out periodic and unscheduled reports as requested by Resident Management.
C. MANAGEMENT:
- Resolve customer issues and complaints quickly and efficiently to maintain high customer satisfaction and service quality.
- Support the FO Supervisor in training and guiding new employees.
- Regularly share and update knowledge to improve staff professional skills in the department.
Quyền lợi được hưởng
- Compulsory SHUI upon full gross salary
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
- Annual health check, Additional health insurance
- Gifts on special holidays & occasions: birthday, New year, Mid-Autumn...
- Outing trip
- Uniform, free parking
- Clear growth and promoted opportunities.
Yêu cầu công việc
- Have a degree in hospitality or a related field preferred..
- At least 2 years of experience in Front Office operations
- Strong leadership and communication skills.
- Fluently English speaking skills
- Ability to work flexible hours: 6:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-6:00 (if required)
- Customer-focused with a commitment to delivering exceptional guest service.
- 13th-month salary, review 6-month KPI bonus (on business results)
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại trung tâm Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, HighGate Việt Nam thể hiện sự mở rộng của Sơn Kim trong lĩnh vực quản lý. Hoạt động trong lĩnh vực dịch vụ quản lý và vận hành bất động sản, sau 5 năm hình thành và phát triển, HighGate Việt Nam đang khẳng định vị thế của mình trên thị trường thông qua các dự án như cao ốc văn phòng, căn hộ chung cư, nhà hàng cao cấp, v.v.
Với tầm nhìn trở thành một trong 5 công ty quản lý bất động sản hàng đầu khu vực Đông Nam Á, HighGate Việt Nam cam kết tăng trưởng bền vững và cống hiến cho các tiêu chuẩn chuyên nghiệp cao. Với chuyên môn vững chắc và sự cống hiến hướng tới các tiêu chuẩn chất lượng cao nhất, HighGate Việt Nam đang thực hiện sứ mệnh trở thành lựa chọn hàng đầu trong lĩnh vực quản lý tài sản. Bằng việc cung cấp các dịch vụ chuyên nghiệp, chúng tôi mong muốn nuôi dưỡng niềm tin của khách hàng bằng cách mang lại những giá trị đầu tư lâu dài, mang đến những trải nghiệm dịch vụ vượt trội và góp phần tạo nên môi trường sống lý tưởng, tiện lợi và thịnh vượng.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2014
Mission
- Chúng tôi luôn đặt chất lượng sản phẩm, lấy sự hài lòng của quý khách làm tôn chỉ hành động, công ty chúng tôi đã giành được sự quan tâm, tin tưởng tuyệt đối từ các đối tác lớn và khách hàng trên toàn quốc.