Việc làm Thời Trang Hải Long - LI-NING

Tìm thấy 20 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH QUỐC TẾ HẢI LONG
Junior Marketing Executive
Thời Trang Hải Long - LI-NING
191 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 15
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 15
Thông tin cơ bản
Mức lương: 9 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
BENEFITS:
14 days leave/year. Women have 30 minutes off/3 days in 1 month | 14 ngày phép/năm. Nữ có 30p nghỉ/ 3 ngày trong 1 tháng
Fully enjoy social insurance, health insurance, and other benefits in accordance with the provisions of the Labor Law and the Company's benefits | Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty
13th month salary depend on company revenue and many other attractive forms of bonus | Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
Provide complete equipment to serve the job | Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
Culture allows to maximize the abilities and creativity of personnel | Văn hóa cho phép phát huy tối đa khả năng và tính sáng tạo của nhân viên
Full salary for 2 month probation | Thử việc 2 tháng full lương
​YOUR JOB:
A. 20% Digital Content Creation
Brainstorm, create and transform ideas into various types of content for all digital platforms through the customer journey to generate leads.
Research and analyze brands, competitors & customer information to produce an improved quality of content.
B. 20% Partnership Management
Manage and keep an ongoing relationship with current partners and constantly offer new ways to grow the relationship
Create a partnership framework for each partner we're currently working with as well as a detailed action plan.
C. 30% Communication, Project Management & Report
Maintain a pipeline of priorities and provide weekly updates to various stakeholders about strategy, adjustments, and progress.
Creating roadmaps, laying down clear action plans, and managing the day-to-day execution of those plans by coordinating between internal and partner teams.
Responsible for planning and tracking projects to ensure they are completed on time and within budget.Measure project performance to identify areas for improvement
D. 30% Execute Activations
Collaborate with Top Management and other relative departments to align our internal goals with new and existing partner relationships. Identifies and resolves issues and risks
Define project schedules, and technology solutions, finalize the process and monitor progress together with the internal team
Ensuring agreements signed are implemented and monitor progress and make adjustments
14 days leave/year. Women have 30 minutes off/3 days in 1 month | 14 ngày phép/năm. Nữ có 30p nghỉ/ 3 ngày trong 1 tháng
Fully enjoy social insurance, health insurance, and other benefits in accordance with the provisions of the Labor Law and the Company's benefits | Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty
13th month salary depend on company revenue and many other attractive forms of bonus | Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
Provide complete equipment to serve the job | Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
Culture allows to maximize the abilities and creativity of personnel | Văn hóa cho phép phát huy tối đa khả năng và tính sáng tạo của nhân viên
Full salary for 2 month probation | Thử việc 2 tháng full lương
Brainstorm, create and transform ideas into various types of content for all digital platforms through the customer journey to generate leads.
Research and analyze brands, competitors & customer information to produce an improved quality of content.
Manage and keep an ongoing relationship with current partners and constantly offer new ways to grow the relationship
Create a partnership framework for each partner we're currently working with as well as a detailed action plan.
Maintain a pipeline of priorities and provide weekly updates to various stakeholders about strategy, adjustments, and progress.
Creating roadmaps, laying down clear action plans, and managing the day-to-day execution of those plans by coordinating between internal and partner teams.
Responsible for planning and tracking projects to ensure they are completed on time and within budget.Measure project performance to identify areas for improvement
Collaborate with Top Management and other relative departments to align our internal goals with new and existing partner relationships. Identifies and resolves issues and risks
Define project schedules, and technology solutions, finalize the process and monitor progress together with the internal team
Ensuring agreements signed are implemented and monitor progress and make adjustmentsYêu Cầu Công Việc
Networking aptitude
Strong commercial sense, with proven ability to achieve working outcomes
Proven ability to complete projects according to outlined scope, budget, and timeline
Excellent interpersonal and communication skills and a thorough understanding of systems and processes.
Experience seeing projects through the full life cycle
Results-driven character. Process-focused with a tireless focus on output quality.
Proven ability to solve problems creativelyChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH QUỐC TẾ HẢI LONG
Thời Trang Hải Long - LI-NING Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
T2,Khối DVTM, Tòa Handiresco, 31 Lê Văn Lương, Phường Nhân Chính, Quận Thanh Xuân

Hơn 20 năm hoạt động và phát triển, hiện nay Công ty TNHH Quốc tế Hải Long đã trở thành đơn vị số một tại Việt Nam trong lĩnh vực phân phối kinh doanh thời trang và dụng cụ thể thao với các nhãn hàng thời trang thể thao nổi tiếng: Adidas Lining, .... Bằng chiến lược định hướng rõ ràng và sự nỗ lực phát triển không ngừng nghỉ, hiện nay, Hải Long đã xây dựng được hệ thống mạng lưới phân phối gần 160 cửa hàng bán lẻ, 640 đại lý trên toàn quốc và là đối tác đáng tin cậy của các nhãn hàng thời trang thể thao trong nước cũng như Quốc tế. Có quy mô trên 1500 nhân sự nhưng Hải Long vẫn luôn hướng đến sự phát triển mở rộng nhân sự trên toàn quốc. Mục tiêu của chúng tôi là cung cấp nhiều hơn nữa những sản phẩm Quốc tế đáp ứng thị yếu mua sắm cho thị trường Việt Nam..

Những nghề phổ biến tại Thời Trang Hải Long - LI-NING

Bạn làm việc tại Thời Trang Hải Long - LI-NING? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thời Trang Hải Long - LI-NING

Thời Trang Hải Long - LI-NING

Click để đánh giá