Việc làm Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Cập nhật 14/12/2024 22:57
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
dCommerce Lead – Beauty & Wellbeing (Hair & Skin Care) Vietnam
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
66 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Report to: Vietnam Hair Demand Creation Lead

Internal candidate identified through succession planning

Any questions regarding the role, please reach out to B&W HRBP: Vu Sang ([email protected])

This role is based in Vietnam with mandatory requirements in knowing Vietnamese language.

Job Location: Vietnam

Relocation Terms: Local Terms

Job Purpose

  • B&W Vietnam dCommerce Lead drives growth in dCom for total B&W Vietnam through Digitally Influenced Purchases e.g., Affiliate Marketing, Live Selling, Shopping Events, Digital Selling Capabilities (ex. BeauTech in-store).

Main Responsibilities

  • Act as Content champion to send the right requirements about dcom content (7OA, CPAS, Affiliate content, B&W store SIS, B&W campaigns, onsite banners, promotion HI....) to Brand Lead for creation and co-work with CSP and CBD for content deployment
  • Fully in charge of Affiliate & liveselling model from searching and managing the MCNs to fully deploy the content execution and deliver monthly GMV targets
  • Be responsible for calendar creation and quality control of LSA, VSA, PSA and all shopping events esp. On TikTokShop 1UL hub and brand hub to deliver the target ambition
  • Co-work with Media Performance PIC to ensure the live optimization for content adjustment and budget management
  • Co-work with CBD and CSP to create and deploy thematic Campaigns for Mega, SBD, Brand Day
  • Take charge of full e2e tiktokshop model

Experience

WHAT YOU NEED TO SUCCEED

  • At least 2 years experience in dCom content lead in any category/ industry
  • Hands on experience in Affiliate Marketing, Dealing with MCNs and KOLs/KOCs for GMV creation and deployment
  • Experience in media performance review and optimization
  • Hands on experience with dCom performance & optimization with budget management skill
  • Prefer background from commercial team of Pureplay

Skills

  • Influencing skill – this talent is focused on briefing needs of content with Content lead team and co-work with CSP, CBD for deploying content and Media & Data lead for optimization of content across consumer journey-driven strategy and conversion
  • Project /Network management – PIC has hands-on experience managing agencies to create and deploy Affiliate MKT , managing with clear process view to operate in synce with S&OP
  • Stakeholder Management – many interface – DC team, CSP, CBD, Customers, Procurement.... that needs flexibile stakehoder management style in effective way to adapt with agile wow of dcom.

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 282 Phố Hoàng Văn Thái, Phường Khương Trung

HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
  • Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 21/04/2017

Mission

SỨ MỆNH:

Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.

Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.

TẦM NHÌN:

Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Click để đánh giá