Việc làm Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Cập nhật 14/12/2024 22:57
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
Commercial Director of Ecommerce - FMCG
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
66 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 09/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • For well established FMCG company in Vietnam
  • Opportunity to lead a dynamic and collaborative team, that is continuing to grow


About Our Client

Our client is an FMCG company committed to delivering long-term growth and adhering to high standards of corporate responsibility.

Job Description

  • Recommend and execute compelling promotions, sales campaigns, and offerings to drive customer acquisition and engagement;
  • Architect user experience and manage the workflow of TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook, focusing on driving growth;
  • Identify business needs, develop project requirements and other documentation as required; focus on TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook bases;
  • Lead development of internal processes for content management, product development, and continuous improvement;
  • Serve as a thought leader, identifying new revenue opportunities through research, business unit feedback, and sales performance analysis;
  • Research industry trends, seeking opportunities to bridge gaps in business objectives, pushing the business forward to exceed financial targets;
  • Demonstrated strong business judgment and decision-making skills; ability to identify, prioritize, and articulate highest impact initiatives;
  • Generate and implement new sales and marketing initiatives to increase eCommerce sales and profitability;
  • Manage the user experience of the website including site navigation, content development, checkout funnel, and promotional campaigns;
  • Identify new areas of eCommerce opportunity beyond current organizational thinking, for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook;
  • Build and direct a cohesive team of internal and external personnel to effectively develop eCommerce solutions, for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook.
  • Proven leadership of large eCommerce projects across all functions;
  • Extensive knowledge of e-commerce technology and sophisticated analytics;
  • Partner with key cross-functional teams to ensure all relevant organizational goals and implications are factored into eCommerce projects;
  • Plan, manage, and optimize ad spend across TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook, with a focus on driving growth for Cooking Essential Goods;
  • Set KPIs, develop growth strategies, and align campaigns with commercial objectives to drive sales and optimize ROI;
  • Lead TikTok ad campaigns, including livestream ads, shopping videos, and video content, ensuring leadership in the category;
  • Run other kinds of Ads & Media for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook as key strategies of Ecommerce which can drive the performance of channels as KPIs assigned, with creativeness and a focused plan across functions;
  • Analyze and report on campaign performance; provide data-driven recommendations for optimizing ad spend and improving conversion rates;
  • Collaborate with the marketing team to ensure ad strategies are integrated with broader marketing goals;
  • Stay updated on e-commerce trends and social commerce best practices to keep campaigns fresh and competitive;
  • Stay and develop the CRM programs for TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook as strategy;
  • Other tasks assigned by CEO and Deputy CEO to drive the key strategy across all functions.


The Successful Applicant

  • 3-5 years of experience in digital media and ad campaign management, particularly in the FMCG or F&B sectors;
  • Proven expertise in TikTok, Shopee, Lazada, and Facebook ads, with a focus on performance marketing;
  • Strong analytical skills for tracking performance metrics such as CTR, ROAS, and conversion rates;
  • Experience working in a fast-paced environment and collaborating with multiple teams;
  • Excellent communication and teamwork skills, with the ability to take initiative in strategic decision-making.

What's on Offer

  • Competitive salary package


Contact: Lam Nguyen

Quote job ref: JN-102024-6570795
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm
Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 282 Phố Hoàng Văn Thái, Phường Khương Trung

HOMEFARM là hệ thống bán lẻ thực phẩm nhập khẩu với các sản phẩm như thịt bò Mỹ - Úc, cá hồi tươi nhập khẩu, thủy hải sản xuất nhập khẩu và luôn đặt chất lượng sản phẩm lên hàng đầu.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ BHYT, BHXH, …theo Luật Lao động, lương tháng 13.
  • Được hưởng các chính sách phúc lợi theo quy định của công ty.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa của công ty.

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 21/04/2017

Mission

SỨ MỆNH:

Homefarm theo đuổi sứ mệnh trở thành hệ thống bán lẻ tiên phong trong việc đưa các thực phẩm chất lượng Quốc tế tới tận tay người tiêu dùng Việt Nam.

Tạo dựng môi trường làm việc nhiều cơ hội phát triển năng lực, đóng góp giá trị và tạo dựng sự nghiệp thành đạt. Mỗi nhân viên đều tự hào khi làm việc tại Homefarm.

TẦM NHÌN:

Trong vòng 5 năm tới Homefarm trở thành Công ty số 1 về cung cấp thực phẩm chất lượng Quốc tế, với 1000 cửa hàng phủ sóng khắp các tỉnh thành của Việt Nam, phục vụ trên 5 triệu khách hàng và trở thành một trong top 100 Công ty có môi trường làm việc tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Bạn làm việc tại Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Công ty TNHH Quốc Tế Homefarm

Click để đánh giá