Mô tả công việc
Front Office Operation
• Conduct daily briefings and ensure that all pertinent information is well received by team members
• Manage and supervise all tasks of his/her staff to ensure that highest quality service is delivered and department standards are met
• Review, analyze and suggest improvement of work flow and standards at the Front Desk
• Analyze rate variance report to ensure rooms revenue control, approve discounts and rebates
• Communicate with Front Office Manager on all matters regarding guest services & hotel operations
• Ensure documentation of all guest related issues using the logbook
• Sign media and supervise shift handover procedures
• Coordinate and communicate with other hotel departments as required regarding general administration and operations issues
• Provide management presence at all times by assisting with the handling of guests’ needs and complaints tactfully and efficiently
• Assist Guest Relations in greeting, rooming, and sending off guests
• Inspect front of house and back of house regularly for cleanliness and orderliness
• Ensure that front line staff complies with marketing techniques and maximizes sales
• Check billing instructions, monitor guest credit and act upon any discrepancies
• Coordinate full house situations and makes all necessary arrangements to handle overbooking and pledge relocates
• Ensures the Safety, Security and Loss Control policies and procedures are compiled with at the lobby and driveway. Handle and manage hotel emergencies.
• Conduct Night Audit Process for hotel
• Provide department orientation and training of the hotel service standards, procedures and programs
• Constantly monitor team members’ appearance, attitude and degree of professionalism
• Motivate and provides a work environment which brings out the best in team members
• Maintain complete knowledge of all food & beverage services, outlets and hotel services/features. Be knowledgeable of ALL enrollment, ALL Points
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Report for duty on time wearing clean and complete uniform at all times
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the Management of the Hotel
Quyền lợi được hưởng
- Participating in Social insurance and Health insurance according to regulations. / Tham gia BHXH và BHYT theo quy định.
- Meal allowance / Phụ cấp cơm ca
- Housing allowance for empployees out of Binh Thuan Province/ Phụ cấp nhà ở cho nhân viên ngoại tỉnh Bình Thuận
- Standard working mode of Accor Corporation/ Chế độ làm việc theo tiêu chuẩn của tập đoàn Accor
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Diploma in Tourism & Hospitality Management
• Minimum 3 years of relevant experience in a similar capacity
• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language
• Ability to speak other languages and basic understanding of local languages will be an advantage
• Good working knowledge of MS Excel, Word, & PowerPoint
Competencies
• Strong leadership, interpersonal and training skills
• Good communication and customer contact skills
• Results and service oriented with an eye for details
• Ability to multi-task, work well in stressful & high-pressure situations
• A team player & builder
• A motivator & self-starter
• Well-presented and professionally groomed at all times
Yêu cầu hồ sơ
- CV/ Sơ yếu lý lịch
- Potrait Photo /Ảnh
- Certificates/ Bằng cấp, chứng chỉ
- Notaried ID Card/ Căn cước công dân photo công chứng
- Health check / Giấy khám sức khỏe
- Criminal Record / Lý Lịch Tư Pháp
CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ NHẬT MINH BAKERY
(NHAT MINH BAKERY SERVICE TRADING PRODUCTION COMPANY LIMITED)
OsiFood là chuỗi cửa hàng thực phẩm tiện lợi trực thuộc CÔNG TY TNHH SẢN XUẤT THƯƠNG MẠI DỊCH VỤ NHẬT MINH BAKERY.
Tính đến thời điểm này, OsiFood đã ra mắt 16 cửa hàng trên khắp địa bàn thành phố và sẽ không ngừng mở rộng trong thời gian tới.
- LĨNH VỰC HOẠT ĐỘNG:
Các mặt hàng kinh doanh chính của Chuỗi cửa hàng thực phẩm OsiFood là:
- Rau - củ - quả
- Thực phẩm sơ chế
- Trái cây
- Thực phẩm tươi sống và thực phẩm đông lạnh
- Hóa mỹ phẩm
- Thực phẩm công nghệ
- Hàng gia dụng
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHYT, BHXH, 12 ngày phép/năm, nghỉ thai sản, ốm đau...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du Lịch
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 26/08/2016
Mission
Tính đến thời điểm này, OsiFood đã ra mắt 16 cửa hàng trên khắp địa bàn thành phố và sẽ không ngừng mở rộng trong thời gian tới.