CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG

Cập nhật 13/09/2024 15:19
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG
Expert, Customer Value Management and Loyalty
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Job Purpose

Responsible for providing at least high level of knowledge/expertise in a major area of expertise of the department (Customer Value Management/or Customer Engagement Management...); Direct leadership support in coordinating planning activities và selecting priority key actions in each period in order to achieve revenue, maximize costs and thereby achieve profit goals for the Customer portfolio in accordance with the bank's strategy.

Key Accountabilities (1)

1. Responsible for providing at least in-depth specialized knowledge for 1 area of expertise as follows:

1.1 Customer Value Management (CVM)

- PnL management of customer segments in line with strategic goals; coordinate activities to develop business plans and select priority actions for each period in order to generate revenue and optimize costs, achieve target profits in line with the bank's strategy, and manage Manage key drivers for each segment to optimize customer lifetime value (CLV).

- Identify opportunities and gaps (GAP) of different categories to provide success metrics; Plan and define actions to be taken by working closely with Business Analytics (BF - Finance) and DnA

- Coordinate with DnA in setting up Next Best Offer (NBO) model and ensure timely deployment; Right channel of interaction for each target customer segment.

- Manage target indexes/customer identification models for segments and sub-segments through making requirements for DnA block to implement.

- Work closely with the BF unit to develop a reporting system for effective customer management, campaign management, customer lifecycle value management based on customer relationships..

1.2 Customer engagement (Loyalty management)

- Design and build a customer retention management framework and coordinate with solution units or related units to build customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer lifetime value

- Develop key metrics to manage customer engagement (NPS, engagement metrics, etc.)

- Drive customer loyalty (Loyalty) and customer retention (Engagement) through managing engagement metrics and managing the implementation of a portfolio of improvement action

Key Accountabilities (2)

2. Comply with regulations and develop relationships internally and within the system:

- Coordinate with internal departments to complete assigned work

- Strictly comply with the Bank's Labor Regulations.

- Perform work in accordance with policies, regulations, processes, internal guidelines... and commitment to service quality (SLAs).

- Training, guiding and mentoring senior specialists/experts in the group to perform the above tasks and professional skills related to the functions and tasks of the department.

3. Other tasks as required/directed by direct manager

Yêu Cầu Công Việc

-  Have a university degree or MBA in Economics; Bank; Customer segmentation or related fields.

-  8 years of experience in customer portfolio management, customer relationship management in the financial/banking industry or similar organizations.

-  Having in-depth professional experience in data analysis, building management reporting systems to track performance indicators related to customers.

-  Have knowledge of reading, understanding and analyzing reports on market research, understanding market competitors..

-  Understanding of technology platform, system and making some requirements for data analysis team.

-  Experienced in designing a customer retention management framework, building customer retention programs and campaigns for each segment based on CVP to optimize customer lifetime value

-  Experience in project or E2E design according to customer journey.

-  Experience and understanding of change management

-  English: According to the regulations of the bank from time to time

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG
CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty TNHH Sinh học Nông Nghiệp Rồng Vàng là công ty chuyên phân phối các sản phẩm - chế phẩm sinh học ứng dụng trong nông nghiệp, góp phần mang tới nền nông nghiệp Việt Nam xanh-sạch-bền vững.

Chính sách bảo hiểm

  • Tham gia đầy đủ các chế độ Bảo hiểm theo quy định pháp luật.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Được tham gia liên hoan
  • các hoạt đông nhóm hằng tháng cùng team.

Lịch sử thành lập

  • CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG được thành lập vào ngày 14-05-2020.

Mission

  • Nông nghiệp xanh hiện đang là xu hướng canh tác mới, đem lại nhiều lợi ích tuyệt vời cho toàn xã hội. Sinh Học Nông Nghiệp Rồng Vàng chính là địa chỉ đáng tin cậy, cung cấp các giải pháp hiệu quả, an toàn, góp phần xây dựng nên một nền nông nghiệp xanh, phát triển bền vững.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG

CÔNG TY TNHH SINH HỌC NÔNG NGHIỆP RỒNG VÀNG

Click để đánh giá