At QIMA, we’re on a mission to help our clients make products consumers can trust.
Working with over 30,000 global brands, retailers, manufacturers and food growers, we are on the ground wherever products are made. We help businesses secure every step of their supply chain with quality inspections, supplier audits, certifications, and lab testing, all powered by our intelligent digital platform.
Our team of 5,000 QIMers (and counting) across 40 offices and laboratories, are united in our shared passion for innovation and integrity, and guided by our QIMA values in the decisions we make every day. We believe in the work we do, and in making a positive difference in the world. Does this sound like something you’d like to be a part of?
Our Consumer Goods Division is dedicated to helping brands, retailers and manufacturers worldwide deliver safe, quality and ethically made products to their consumers. Every day at work, our inspectors, auditors, and lab techs use their expertise to help safeguard the products you use every day in your home: from clothes and footwear to toys and baby products, to electronics, appliances, and furniture.
Our operations department’s purpose is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality
Job Description
As an Quality Inspector, you’ll be reporting to Inspector Team Leader or Operations Manager and working as part of our Operations department. The purpose of QIMA’s Operations team is to deliver our industry-leading services to our clients while ensuring that all the work we do is performed to the QIMA standard of quality.
Your main duties will revolve around on-site quality inspections of our clients’ products.
- Check email daily to receive inspection documents.
- Attend to inspections on time and communicate with supplier in a professional way.
- Perform the inspection of the merchandise according with company procedures. Supervise the stuffing of the containers according with company procedures.
- Fulfill inspection reports according with company procedures and timelines.
It could be you if you have:
- Possess a college degree or above in apparel or related fields
- Experience of more than 3 years in quality management for garment/textile products
- Knowledge of AQL standards, as well as relevant safety and quality regulations
- Good command of English (spoken and written)
- Great attention to detail and strong professional ethics
If you fit the bill for this position, we’d love to hear from you! Send your resume and cover letter to [email protected]
LÊ TRẦN FURNITURE được thành lập vào năm 2001, với diện tích 50.000m2 tại Khu Công Nghiệp Nhị Xuân, Hóc Môn, TP.HCM. Là công ty thủ công mỹ nghệ chuyên sản xuất và 100% xuất khẩu nhiều loại mặt hàng:
- Sản phẩm kim loại : Bàn, ghế, tủ, giường, khung kệ, hàng rào, decking tile
- Sản phẩm kim loại ghép : Vải, nệm, gỗ, nệm, đá, tetilen,mozait, poly wood, kính, viber cimen
- Sản xuất hạt nhựa và các sản phẩm từ nhựa : Dây nhựa giả mây, chậu nhựa, poly wood, sàn nhựa ….
- Vỉ nhựa ván sàn
- Planter (chậu hoa)
- Bàn ghế đan dây nhựa giả mây.
- Sản xuất nệm ngồi và gối tựa
- Sản xuất và thương mại nhựa phế liệu và hạt nhựa tái sinh
Công ty chúng tôi đoạt giải thưởng Sao Vàng Đất Việt, rất nhiều bằng khen của Trung ương, Bộ ngành, TP HCM và các sở ban ngành, chúng tôi đã chứng nhận ISO 9001: 2000 năm 2005. BSCI, COC, ERP và nhiều hệ thống khác
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2001
Mission
- Phương châm hoạt động : "KINH DOANH LÀ ĐỂ TÌM KIẾM CON NGƯỜI”
Chúng tôi hoạt động có sứ mệnh rõ ràng,có giá trị cốt lõi có tầm nhìn định hướng,và mục tiêu hoài bảo . Hiện nay, chúng tôi đã xây dựng chiến lược 5 năm, chúng tôi cần 1 Ekip để thực hiện chiến lược hoài bảo : LƯƠNG CAO GẤP ĐÔI CTY KHÁC TẠI VN