Việc làm Công Ty TNHH Tân Phạm Gia

Cập nhật 21/11/2024 11:14
Tìm thấy 7 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Tân Phạm Gia
MARKETING AUTOMATION SPECIALIST (QUẬN 1)
Công Ty TNHH Tân Phạm Gia
67 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Campaign Development & Execution

  • Develop, implement, and manage multi-channel marketing campaigns using automation tools across email, social media, and web platforms.
  • Work closely with Sales team to align marketing strategies with sales goals and provide insights for effective customer interactions.
  • Collaborate with Marketing team to create personalized and targeted email marketing workflows and lead nurturing programs to enhance engagement.

2/ Audience Segmentation & Lead Nurturing

  • Implement lead scoring and nurturing workflows to support customer acquisition and conversion goals.
  • Utilize automation tools to segment customers and prospects based on buyer journey stages and personas, including fine dining establishments, trendy fast-casual restaurants, and culinary schools.

3/ Content Customization & Personalization

  • Manage automated content delivery across channels, ensuring a cohesive brand message for all customer segments.
  • Partner with the Content and Social Media teams to deliver personalized, engaging content that speaks to customer needs at each stage of their journey, such as case studies, tutorials, and product demos.

4/ Data Analysis & Campaign Optimization:

  • Monitor and analyze campaign performance metrics to provide insights and optimize strategies for maximum effectiveness.
  • Develop A/B testing and reporting frameworks to assess engagement, conversion, and ROI for all automated marketing initiatives.

5/ CRM & Data Integration:

  • Manage the CRM data to support detailed reporting on lead generation, conversion rates, and customer retention.
  • Ensure seamless integration of marketing automation tools with CRM systems to maintain data accuracy and enable effective lead tracking.

6/ Customer Retention & Loyalty:

  • Work with the customer service team to ensure high levels of satisfaction and gather feedback for continuous improvement.
  • Design and implement automated customer retention and loyalty campaigns, including post-purchase engagement, maintenance reminders, and loyalty rewards programs.

7/ Continuous Improvement & Innovation:

  • Stay up-to-date on the latest marketing automation trends and technologies to propose and implement new strategies for campaign effectiveness.
  • Continuously assess and refine workflows to improve campaign scalability and effectiveness, while aligning with Ly Gia Vien’s brand and business goals.

Yêu Cầu Công Việc

Bachelor’s Degree in Marketing, Business, Communications, or a related field.

3+ years of experience in Marketing Automation, Digital Marketing, CRM Management.

Proficiency with marketing automation platforms (HubSpot, Marketo, ActiveCampaign) and CRM tools (Salesforce).

Preferably within the B2B or Hospitality sector. Experience with A/B testing, reporting, and data-driven decision-making.

Strong understanding of data analytics, lead scoring, segmentation, and multi-channel campaign management.

Strong written and verbal communication skills, with a creative mindset and attention to detail.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Satra Dong Khoi Building, 58, Đồng Khởi, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Thời gian làm việc: Thứ Hai đến sáng Thứ Bảy (9:00 - 13:00; 14:00 - 18:00)
  • Đồng nghiệp: Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
  • Phúc lợi:

    Thưởng Performances. Thưởng Lễ/Tết theo chính sách Công ty
    Tham gia đầy đủ BHXH-BHYT-BHTN full lương
    Cấp phát đầy đủ đồng phục và công cụ làm việc

  • Ngày nghỉ:

    Hưởng 01 ngày phép/tháng
    Nghỉ Lễ, Tết theo quy định Nhà nước

  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Tân Phạm Gia
Công Ty TNHH Tân Phạm Gia Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
20A Đường TA 15, Khu Phố 6, Phường Thới An, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Công Ty Cổ Phần Tân Phạm Gia được thành lập năm 2003 tại thành phố Hồ Chí Minh - Việt Nam, chúng tôi là đơn vị chuyên sản xuất và kinh doanh bán lẻ thời trang với các nhãn hiệu Milvus, Lutz, Bora, BlueKite, Antix và Polohouse.
Cùng với sự phát triển của thị trường bán lẻ Việt Nam, các nhãn hiệu thời trang của Tân Phạm Gia đã có mặt tại hầu hết các thành phố lớn của Việt Nam thông qua các trung tâm thương mại lớn như Aeon Mall, Vincom, VivoCity, Crescent Mall, Robins, Sense City, Lotte…
Hiện nay, thời trang Milvus đã có mặt tại hầu hết các tỉnh, thành phố trên toàn quốc như: Hồ Chí Minh, Biên Hòa, Bình Dương, Vũng Tàu, Cà Mau, Long Xuyên, Cần Thơ…

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  • Công ty được thành lập năm 2003

Mission

  • Với mục tiêu là lấy khách hàng làm trọng tâm để phục vụ, các nhãn hiệu thời trang của Tân Phạm Gia luôn chú trọng đến yếu tố thời trang và chất lượng tốt nhất để thỏa mãn nhu cầu ngày càng cao của khách hàng. Toàn bộ thành viên của Tân Phạm Gia luôn cam kết hướng đến mục tiêu là phục vụ khách hàng tốt nhất.

Những nghề phổ biến tại Công Ty TNHH Tân Phạm Gia

Bạn làm việc tại Công Ty TNHH Tân Phạm Gia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty TNHH Tân Phạm Gia

Công Ty TNHH Tân Phạm Gia

Click để đánh giá